Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت، جشن بزرگ ورزش‌های همگانی با پرواز کایت و بادبادک حضور بیش از ۶۰۰ ورزش دوست در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این جشن ورزشی پرواز کایت و بادبادک، بازی های فکری، بازی ورزش کودکان، فریزبی، داژبال و سایر رشته های همگانی به صورت آموزشی و مسابقه ای برای شرکت کنندگان به میزبانی بوستان ارم همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان در این مراسم اظهار داشت: هم اینک نزدیک به ۳۰ هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته و ۵۰۰ هزار ورزشکار به صورت پراکنده در برنامه های سالیانه ورزش های همگانی این استان فعالیت دارند.

هادی سبزواری با اشاره به اینکه بیش از یکصد برنامه مناسبتی در طول سال توسط هیات ورزش های همگانی استان همدان برگزار می شود، اظهار داشت: همدان یکی از استان های فعال در برگزاری برنامه های همگانی در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: ورزش های همگانی امروزه بیشتری جامعه هدف را به خود اختصاص داده و اغلب خانواده ها با رشته های زیرمجموعه این هیات آشنایی و مشارکت دارند.

سبزواری با بیان اینکه ورزش های همگانی با کمترین هزینه، بهترین آموزش های ورزشی را برای سنین مختلف فراهم ساخته است، گفت: بیش از ۵۰ رشته ورزشی زیرمجموعه این هیات فعالیت دارند.

سبزواری، پیاده روی و ورزش صبحگاهی را رشته های رایگان دانست و گفت: بسترهای لازم برای حضور آحاد مردم در ورزش های صبحگاهی در سطح استان فراهم است و اکنون بیش از یکصد ایستگاه را برای این منظور فعال کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در سایر رشته ها نیز برنامه های گسترده را در راستای حضور حداکثری مردم مهیا ساخته ایم تا بتوانیم فضای نشاط و شادابی را برای خانواده ها فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه های مردمی در قالب جشن ها و جشنواره های ورزشی نیاز به حمایت دستگاه های اجرایی دارد، گفت: این برنامه ها متنوع و در راستای شور و نشاط در جامعه است که خوشبختانه استقبال بی نظیر مردم را نیز به دنبال دارد.

در این جشن بزرگترین بادبادک جهان که به نام فردی تحت عنوان قربانیان نامگذاری شده است، به نمایش در آمد. 

همچنین به قید قرعه به شرکت کنندگان در این جشن جوایزی اهدا شد.

 

بیشتر بخوانید: همایش شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) در همدان برگزار شد آمادگی در مقابل تهدیدات به نوعی پیشگیری از بروز جنگ ها و تهدیدات است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان دستگاه های اجرایی شور و نشاط کودکان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند

محسن شاهمرادی تهیه کننده شبکه های رادیویی ورزش و جوان و نامزد بخش مستندهای مستمر در جشنواره رادیویی «پژواک» درباره حضورش در این دوره به خبرنگار مهر بیان کرد: من تقریبا به مدت ۱۷ سال است که تهیه‌کننده و گوینده برنامه‌های مختلف رادیویی هستم. سال گذشته با اثر «جهان در جام» برگزیده بخش مستمر آثار بلند جشنواره پژواک شدم و امسال هم دوباره در این جشنواره حضور داشتم.

وی که امسال توانست دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کند درباره شروع به کار در رادیو بیان کرد: من کارم را در سال ۸۶ با مرکز زنجان شروع کردم و اواخر سال ۹۰ وارد رادیو جوان شدم. در حال حاضر برنامه «دو آتیشه» را برای رادیو ورزش و «هواداری» را برای رادیو ورزش تهیه می‌کنم.

شاهمرادی درباره مستند «آسیا در جام» ادامه داد: به مناسبت جام ملت‌های آسیا ایده‌ای داشتم که طبق آن بتوانم ۲۴ کشوری را که در رقابت‌ها شرکت می‌کنند به مردم معرفی کنم تا از وجوه مختلف ورزش، فرهنگ، هنر، اقتصاد، سیاسی- تاریخی، جغرافیایی این کشورها شناخت پیدا کنند.

وی اضافه کرد: به طور مثال در مورد کشور هند سعی کردیم مخاطبان خود را با فرهنگ، آداب و رسوم و مسایل عجیب و باورنکردنی آن کشورها، حتی شعرشان آشنا کنم. نام برنامه را گذاشتیم «آسیا در جام» و این برنامه در ایام جام ملت‌های آسیا از رادیو ورزش پخش می‌شد که خودم گویندگی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتم.

شاهمرادی یاداور شد: در واقع هدفم فقط بیان مسایل مربوط به ورزش نبود و علاقمند بودم مخاطبم بیشتر از این مسایل در مورد گروه‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های آسیا اطلاعات کسب کند.

این گوینده و تهیه‌کننده رادیو درباره نقش پژوهش در مستندسازی گفت: من به همراه مهدی زارعی پژوهش های این برنامه را به مدت سه ماه انجام دادیم که از منابع اینترنت، مقاله، کتاب و مصاحبه با افرادی که تجربه حضور در آن کشورها را داشتند، اطلاعات مورد نظر را بدست آوردم. پژوهش ستون خیمه مستند است و مستندساز در حوزه ساخت مستندهای رادیویی می‌تواند با پژوهش صحیح یک سوژه مناسب را دستمایه کار قرار دهد.

وی در پایان بیان کرد: من از سالهای دور مشغول ساخت مستندسازی هستم. مستند جزو قالب‌های برنامه‌سازی در تراز علمی است و به نظرم برنامه‌ساز برای ساخت مستند باید آموزش ببیند. این آموزش ها شامل پژوهش، موضوع، گویندگی و … می‌شود. در مجموع ما برای اینکه بخواهیم مستندساز خوبی باشیم نیازمند آموزش در این حوزه هستیم.

کد خبر 6087350 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • برگزاری آیین جشنواره قهرمان ایران
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است