Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال معتقد است باشگاه باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا آنها با تمرکز بیشتری در تمرینات حضور پیدا کنند .با سرمربی سابق آبی ها در خصوص شرایط و اتفاقات این تیم به صحبت پرداختیم:

خیلی‌ ها معتقدند استقلال به شرط ایده‌آلش رسیده است با این موضوع موافق هستید؟

من هم با این موضوع موافق هستم شرایط استقلال روند رو به رشدی دارد و روز به روز هم بهتر از قبل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین چیزی که در این تیم بیشتر از هر چیزی نمایان است اعتماد و یکدلی بازیکنان با یکدیگر و کادر فنی است. دیدید که آ‌نها با حواشی چند وقت اخیر چقدر حرفه‌ای برخورد کردند و نگذاشتند خللی به تیم وارد شود.

اما بازیکنان به دلیل مسائل مالی یک روز اعتصاب کردند.

من مخالف اعتصاب بازیکنان و تعطیلی تمرین هستم باید راهکاری را پیدا کرد که این اتفاق نیفتد زمان خود من هم شد حتی بعد از من هم مربیان دیگر هم با این موضوع درگیر بودند باید ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید که چنین اتفاقی رخ می‌دهد به هر حال صبر و تحمل هم حدی دارد اما همه ما می‌دانیم که بیشتر باشگاه‌های ما درگیر مسائل مالی هستند و این چیز جدیدی نیست.

استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

مطمئن باشید استقلال اگر همین روند را ادامه دهد مدعی اصلی قهرمانی است این تیم در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت در حالی که بازی کردن در تیم‌ های استقلال، پرسپولیس هم با تیم‌های دیگر هم فرق می‌کند این بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند در تیم‌های قبلی‌شان از بهترین‌ها بودند آن موقع هم من گفتم این تیم نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی خود برسد.

عملکرد دیاباته را چطور دیدید؟

یکی از بدشانسی‌های استقلال در این فصل مصدویت‌های دیاباته بود اگر او مصدوم نمی‌شد تبریزی شرایط روحی و روانی خود داشت و یا حتی محسن کریمی رباط پاره می‌کرد الان استقلال شرایط بهتری داشت. دیاباته به شرایط خوبی رسیده و اگر همین روند را ادامه  دهد مدعی آقای گلی است. او با قد بلندی که دارد سرعت بالایی هم دارد و این یک فاکتور مثبت برای یک مهاجم است.

زمان شفر شما رئیس کمیته فنی بودید اما الان این کمیته تعطیل شده است.

آن موقع آمدیم که به استقلال کمک کنیم هیچ قراردادی هم نداشتیم هیچ  پولی هم نگرفتیم. شما نگاه کنید کمیته فنی فدراسیون فوتبال در اکثر انتخابات تاثیرگذار است و در واقع همه‌کاره است اما برای ما این جالب بود که درست در زمان نقل وانتقالات استقلال شفر ما را حذف کرد.

از مدیرعامل استقلال دلخور هستید؟

از فتحی دلخور هستم او از ما خواست برای کمک کردن برویم اما پشت ما را خالی کرد یک جورهایی فکر می‌کنم با اسم ما بازی شد.

خیلی‌ها می‌گویند فتحی باید برود.

من درباره مدیریت صحبت نمی‌کنم اما یک سوال دارم فتحی باید فکر کند که رفتار و کردارش به چه نحوی بوده که هواداران خواهان رفتنش هستند منکر زحمات او برای استقلال نیستیم اما روراستی بهترین اتفاق برای یک مدیر است باید یک قولی را بدهید که بتوانی آن را انجام بدهید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرویز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی در شهرستان مهاباد برابر ۸۵ درصد بود که این مقدار کود توزیعی شامل هفت هزار و ۱۷۷ تن ازته، یک هزار و ۴۶۱ تن فسفاته و ۲۹۰ تن پتاسه می‌باشد.

مظلومی خاطرنشان کرد: خط قرمز ما در برنامه تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت آنها است و فرآیند کنترل کیفیت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد، به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کود‌های کم کیفیت را به هیچ عنوان نخواهد داد و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در خدمت همه کشاورزان زحمتکش و بهره برداران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • زمان احضار جواد نکونام به کمیته انضباطی؛ به زودی!
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • توزیع بیش از هشت هزار تن کود کشاورزی در نقده
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کود کشاورزی در نقده
  • توزیع بیش از پنج هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شاهین دژ