Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشور: چرا باید افرادی با درامد متوسط موظف به پرداخت مالیات باشند اما افرادی با درامد میلیاردی از پرداخت مالیات فرار کنند؟ / پزشکان اگر مالیات پرداخت نکنند دادستانی بعد از اعلام جرم، به این موضوع ورود می کند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران امور مالیاتی استان در سخنانی ضمن تبریک موفقیت حملات تلافی‌جویانه و افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی، تلاش دولت و مشارکت مردم در تحقق شعار سال را خواستار شد و گفت: سالی که آغاز و پایانش متبرک به ماه خدا باشد، همراه با برکت و نیکویی برای مسلمانان و ملت ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: مالیات از اشخاصی که دارای درآمد هستند و در قبال ارائه خدماتِ عمران شهرها و روستاها و ایجاد امنیت گرفته می‌شود و بهترین نحوه اجرای مالیات این است که خودِ افراد، آن را داوطلبانه اظهار و ادا کنند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه همه افراد باید پرداخت مالیات را برای خود یک تکلیف بدانند، افزود: ما در قبال افراد جامعه، دولت و روز قیامت مسئولیت و تعهد داریم و مالیات یکی از منابع تأمین هزینه‌های اداره جامعه و تدبیر امور کشور است؛ لذا کسانی که از تعهدات اجتماعی خود سر باز می‌زنند و از مالیات فرار می‌کنند در حق خود و دیگران جفا می‌کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار تصریح کرد: ما معتقدیم که خداوند رازق است و صداقت در رزق و روزی ما اثرگذار و کارساز است و پنهان‌کاری و فرار از تکلیف، نوعی روی‌گردانی از یاد خداست که بر اساس آیات الهی تنگی و سختی در زندگی را به دنبال خواهد داشت.

وی با ذکر اینکه قناعت و شکرگزاری باعث افزایش نعمت در زندگی است، گفت: ما در زندگی باید ضمن دوری از فزون‌خواهی خود را در مقابل افراد بی‌بضاعت مسئول بدانیم و اگر کسی در این میان از تکلیف قانونی خود سر باز بزند، ناسپاسی خود را در مقابل خداوند نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه افزود: انسان با مرگ، از مال و ثروت فاصله می‌گیرد، لذا پرداخت مالیات و سایر تکالیف قانونی و شرعی نوعی تربیت، تمرین و آمادگی برای فاصله گرفتن و دل کندن از وابستگی‌های دنیوی است تا دین‌مان همواره حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار با تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان و مدیران امور مالیاتی برای تأمین درآمدهای دولت و ارائه خدمات به مردم، از مدیرکل امور مالیاتی استان خواست با بهره‌گیری از تجارب مدیریتی خود، برای توسعه و خدمت به مردم استان تلاش بیش از پیش داشته باشد.

کد خبر 6079453

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳ هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود
  • وصول ۸۰ همت مالیات از حقوق بگیران در سال ۱۴۰۲