Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@14:42:31 GMT

بازیگر متری شش و نیم در جشنواره فیلم استکهلم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۰۳۲۶

پیمان معادی، بازیگر سینما که در جشنواره امسال فیلم استکهلم حضور داشت، تصویری از خود را در کنار سعید روستایی کارگردان فیلم سینمایی متری شش و نیم در حساب کاربری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. معادی همزمان با حضور در این جشنواره موفق به دریافت جایزه‌ دستاورد سینمایی شده است. جایزه امسال دستاورد سینمایی، به پاس فعالیت‌های ارزنده هنری به معادی اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او برای بازی در فیلم «متری شش و نیم» موفق به دریافت جایزه اسب برنزی شد. فیلم «متری شیش و نیم» امسال در بخش «Impact» جشنواره فیلم استکهلم نماینده سینمای ایران بود و این فیلم در اولین نمایش خود روز ۸ نوامبر به روی پرده رفت و ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) نیز دومین نمایش خود را این جشنواره تجربه خواهد کرد.

به همین مناسبت معادی در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و در آن تصویری از خود در کنار کارگردان جوان سینمای ایران به اشتراک گذاشت. معادی در اینستاگرامش نوشت:

«جشنواره فيلم استكهلم با سعيد روستايى»

View this post on Instagram

جشنواره فيلم استكهولم با سعيد روستايى

A post shared by Payman Maadi پيمان معادى (@paymanmaadi) on Nov 15, 2019 at 1:37am PST

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پیمان معادی با شبکه های اجتماعی جشنواره فیلم استکهلم فیلم متری شش و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی کشور، طی حکمی از سوی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر قادر آشنا

با سلام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده ۶ آیین‌نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.

اهتمام برای شناسایی ظرفیت‌های مغفول‌مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است.»

قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

کد خبر 6084198

دیگر خبرها

  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ | صحنه‌ای از یک فیلم که در این جشنواره رد شده بود | تصاویر