Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در خصوص اهداف برپایی این اجلاس افزود: معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، برگزاری ۱۵ اجلاس موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده است و این بار با برگزاری اجلاسی با شعار «گام دوم انقلاب، تحول فناوری رسانه» گام‌های ارزشمند و منحصر بفردی در راه نمایش استعداد‌های فنی همکاران در سراسر کشور برداشته و در راه بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور تلاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه همکاران فنی مرکز همدان در شانزدهمین جشنواره فنی مراکز خوش درخشیداند ادامه داد: معاونت فنی صدا وسیمای مرکز همدان در حوزه معاونت فنی، ارتباطات زمینی، ایستگاه‌های فرستنده رادیویی، نظارت و ارزیابی فنی و طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه، هفت عنوان برگزیده را کسب کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با بیان اینکه شعار «ما می‌توانیم» مبنای تحول مهمی در رسانه شده است گفت: رسانه ملی توانسته صنعت نوین رسانه را با طراحی زیرساخت‌های فنی توسط کارشناسان به رشد و شکوفایی برساند و چرخه تولید منابع علمی در صنعت رسانه را آغاز و هر لحظه با شتاب بیشتری به چرخش درآورد.

مهدی دهقان نیری همچنین موفقیت ارجمندیان، معاون فنی مرکز همدان در کسب رتبه دوم کشوری در بین مراکز استان‌های کشور را به همکاران مرکز بخصوص پرسنل زحمتکش فنی تبریک گفت و افزود:به فضل الهی و با تکیه بر توان بومی توانسته ایم به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم که فاخر، ارزشمند و ماندگار است.

شانزدهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه فنی، برگزار شد.

انتهای پیام/ب

معاونت فنی صدا و سیمای مرکز همدان درخشید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما اجلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی سوم اردیبهشت