Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان سوهان محمد سیما قم است و هایپر شاهین‌شهر به مصاف سن‌ایچ ساوه خواهد رفت.

لیگ برتر فوتسال به هفته هفدهم خود رسیده است و فردا (یک‌شنبه) ۲۶ آبان از ساعت ۱۷ تیم گیتی پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان برابر سوهان محمد سیما قم قرار می‌گیرد، هایپر شاهین‌شهر نیز مهمان تیم سن‌ایچ ساوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌پسند اصفهان _ سوهان محمدسیما قم

به گزارش ایسنا، قرمزپوشان اصفهانی هفته گذشته در یک بازی پرحاشیه در بندرعباس تیم آذرخش را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دادند. پس از انجام شانزده بازی، گیتی پسند اکنون با ۳۲ امتیاز پس از مس سونگون در رده دوم جدول قرار دارد.

شاگردان بیغم نیم‌فصل دوم هیچ شکستی را در کارنامه نداشته‌اند و قصد دارند نوار پیروزی‌های خود را در نیم‌فصل دوم ادامه دهند تا در پایان لیگ در جمع ۳ تیم اول باشند و کار سختی برای پلی‌آف نداشته باشند.

بازی رفت تیم‌های گیتی پسند و سوهان محمدسیما در شهر قم با تساوی ۱_۱ به اتمام رسید.

در آن سمت میدان تیم سوهان محمد سیما هفته قبل در یک بازی خانگی با نتیجه پر گل ۷ بر ۲ تیم شاهین کرمانشاه را از پیش برداشت. سوهان محمد سیما اکنون با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و تنها ۲ امتیاز با تیم سوم یعنی فرش آرا مشهد اختلاف دارد.

هر دو سرمربی برای این دیدار برنامه دارند و ازآنجایی‌که مس سونگون و فرش آرا نیز این هفته با یکدیگر بازی دارند، این دیدار نیز اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند. درصورتی‌که فرش آرا بتواند مس را شکست دهد، شاگردان بیغم می‌توانند با پیروزی برابر سوهان محمد سیما به صدر جدول راه پیدا کنند. از طرف دیگر اگر مس سونگون بر فرش آرا غلبه کند، سوهان محمد سیما با پیروزی برابر گیتی‌پسند یک پله در جدول صعود خواهد کرد.

اسماعیل کمربسته به همراه مصطفی کرد، محمدمهدی حقوقی و مجید اکبری وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده‌دارند. همچنین عبدالکریم سیستانی نیز ناظر داوری این دیدار خواهد بود.

سن‌ایچ ساوه _ هایپر شاهین شهر

شاگردان مصطفوی که این هفته‌ها مانند ابر بهاری نتیجه می‌گیرند، هفته گذشته برابر ستارگان ورامین با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خوردند. آن‌ها اکنون با ۱۷ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

هایپری‌ها بازی رفت خود را برابر سن ایچ با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شدند و اگر بخواهند، می‌توانند در این بازی نیز این اتفاق را تکرار کنند.

در آن‌سوی میدان شاگردان جواد اصغری مقدم هفته گذشته ۳ بر صفر مغلوب مس سونگون شدند. ساوجی‌ها که اوایل فصل صدر جدول را در اختیار داشتند و یکی از شگفتی‌های لیگ بودند در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند و با ۲۳ امتیاز تیم هشتم جدول هستند.

هر دو تیم برای پیروزی پا به میدان می‌گذارند. سن‌ایچی‌ها میل ندارند که باکم شدن اختلاف امتیاز با تیم نهم شرایط خود را برای صعود به پلی‌آف به خطر بیندازند. در آن سمت نیز هایپری‌ها قصد دارند پیروزی دور رفت خود را تکرار کنند تا در صورت شکست یا تساوی مقاومت البرز برابر شاهین کرمانشاه یک پله در جدول صعود کنند و به پلی‌آف نزدیک‌تر شوند.

وظیفه قضاوت این بازی بر عهده حسین توانا، محمدجواد بابلی، مجتبی بختیاریان و حمید سلیمانی خواهد بود. منوچهر نظری نیز ناظر داوری این دیدار است.

برنامه سایر مسابقات/ یکشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۷

شهروند ساری _ ارژن شیراز

فرش آرا مشهد _ مس سونگون ورزقان

شاهین کرمانشاه _ مقاومت البرز

ستارگان ورامین _ ملی حفاری اهواز

اهورا بهبهان _ آذرخش بندرعباس

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند سن ایچ ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در یکی از دیدار‌ها تیم ویکام واندررز در خانه پورت ویل ۲ - ۱ برنده شد. رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصل و انگلیسی در این بازی به طور کامل در ترکیب تیم ویکام بازی کرد.
--
- در جدول لیگ دسته اول انگلیس تیم‌های پورتس موث با ۹۴، داربی کانتی با ۸۶، بولتون با ۸۳ و پیتربورو با ۸۰ امتیاز اول تا چهارم هستند. تیم ویکام با ۵۸ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

دیگر خبرها

  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی