Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی، به اجرای عملیات  برف روبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات  و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

نجفی گفت: با شروع زمستان ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران استان طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

نجفی گفت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محور‌های کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

گفتنی است: مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م

فعالیت ۳۳ اکیپ راهداری در جاده‌های مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای مسدود شدن ۳ مسیر درپی بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی را اعلام کرد.

 محورهای مسدود شده و محورهای جایگزین آنها به شرح ذیل می‌باشند:

محور زهکلوت_دلگان

محور جایگزین: بم_ایرانشهر_دلگان

رودبارجنوب_کهنوج در فرعی آبسردوییه

محور جایگزین: محور اصلی رودبار_پل بهادرآباد_کهنوج

محور قلعه گنج_رمشک در محدوده روستای صولان

محور جایگزین: ندارد

مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده ای خواسته است با توجه به بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان از تردد غیر ضرور در محور های جنوب کرمان خودداری کنند و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

همچنین آقای آقاملایی فرماندار رابر ازمسدود شدن جاده روستایی لنگر به علت طغیان رودخانه درپی بارندگی شدید شب گذشته خبرداد.

وی افزود: همچنین درپی این بارندگی آبگرفتگی معابر سطح شهر را داریم که با همکاری شهردار وپرسنل شهرداری کاردفع آب ها در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند