Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه اندیشمندان جهاد دانشگاهی جهان اسلام از نخبگان مسلمان خواست تا جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی و تلاش برای ایجاد اختلاف و نزاع و عقب افتادگی کشورهای مسلمان را برای جوامع خود تبیین کنند و تصریح کرد نابودی صهیونیسم را به کمک نخبگان جهان اسلام، تئوریزه خواهیم کرد. تاریخ انتشار: 11:51 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۲۴۴ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از خانه ملت،  محمدمهدی زاهدی در نشست بین المللی کمیسیون مطالعات راهبردی و آینده پژوهی جهان بدون رژیم صهیونیستی، ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام و فرزند صادقش امام جعفر صادق(ع)، عنوان کرد: نابودی صهیونیسم را به کمک نخبگان جهان اسلام، تئوریزه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شبکه اساتید و نخبگان جهان اسلام به منظور تبادلات علمی و تحقیقاتی، و انتقال فناوری تشکیل شده است.

رئیس اتحادیه اندیشمندان دانشگاهی جهان اسلامی در اجلاسیه اندیشمندان دانشگاه های جهان اسلام از نخبگان مسلمان خواست تا جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی و تلاش برای ایجاد اختلاف و نزاع و عقب افتادگی کشورهای مسلمان را برای جوامع خود تبیین کنند.   بیشتر بخوانید: رئیس کمیسیون آموزش مجلس: دولت «اردوگاه شهید باهنر» را بازگرداند شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید به مجلس چیزی را ابلاغ کند وی اضافه کرد: مجمع تقریب مذاهب اسلامی بر این اساس شکل گرفته تا بتواند در انسجام و تقویت بنیه امت اسلامی تاثیر گذار باشد و اتحادیه جهانی تقریب نهاد اندیشمندان دانشگاهی می‌خواهد با ایجاد شبکه ارتباطی فی مابین اندیشمندان دانشگاهی مسلمان با نگرش تقریب مذاهب در راستای تشکیل امت واحد اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی گام بردارد و در این مسیر برنامه ریزی کرده است که گامهای عملی برداشته شود.

وی شناسایی اندیشمندان مسلمان دانشگاهی کشورهای مختلف جهان و برقراری ارتباط با آنان و ارتقاء و کسب اقتدار علمی و فناوری جهان اسلام با همکاری و هماهنگی کشورهای اسلامی را ضروری برشمرد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره‌ای و دانشی تخصصی به ملل اسلامی برای بالا بردن علم و فناوری کشورهای اسلامی نیز برای پیشبرد اهداف اجلاس باید در برنامه ما باشد، بر تلاش برای مقابله علمی و تخصصی با افراط گرایی به ویژه جریان تکفیری و داعش نیز تأکید کرد.

وی همچنین محورهای مهم مورد بحث در اتحادیه اندیشمندان جهاد دانشگاهی جهان اسلام را آینده جهان بدون رژیم صهیونیستی، تشکیل کشور مستقل فلسطین، نقش دانشگاهیان در تحقق امت واحده اسلامی، نقش دانشگاهیان در تبین جنایات ،توطئه دخالتهای استکبار جهانی به ویژه آمریکا، تبین راهپیمایی عظیم اربعین برشمرد.

رئیس اتحادیه اندیشمندان جهاد دانشگاهی جهان اسلام همچنین نقش دانشگاهیان در تقویت و حمایت از جبهه مقاومت به ویژه تهیه و تدوین دستاوردهای ۶۰ساله مقاومت و تدریس آن در دانشگاهها و مدارس جهان اسلام و تلاش برای ایجاد تمدن نوین اسلامی را از دیگر موارد قابل ذکر در اتحادیه اندیشمندان جهاد دانشگاهی جهان اسلام دانست.

درپایان این نشست اتحادیه اندیشمندان جهاد دانشگاهی جهان اسلام، محمدمهدی زاهدی با رای اکثریت برای پیگیری ثبت اتحادیه اندیشمندان دانشگاهی تقریب نهاد در مجامع بین المللی وابسته به سازمان ملل انتخاب شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهان اسلام کشورهای مسلمان تقریب مذاهب اسلامی هفته وحدت جنایات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک‌های علم و فناوری

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به ظرفیت بالای نهادهای علمی و پژوهشی استان سمنان از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان خواست: از ظرفیت جهاد دانشگاهی ، پارک‌های علم و فناوری و بنیاد نخبگان به‌منظور تحقق شعار سال استفاده شود.‌

سیدمحمدرضا هاشمی ۲۷ فروردین ماه در قرارگاه استانی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: همه مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای تحقق شعار سال در این استان فراهم است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق شعار امسال خاطرنشان کرد: در سطح استان بستر لازم جهت تحقق شعار سال فراهم است و تلاش خواهد شد تا با تسهیل امور و رفع مشکلات احتمالی این امر را تسهیل کرد.‌

استاندار سمنان ادامه داد: البته در کنار برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف اقتصادی باید پیوست فرهنگی نیز تدارک دیده شود و با اعمال مدیریت مطلوب، تحقق اهداف را محقق ساخت.

هاشمی با تقدیر از تلاش دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق شعار سال قبل گفت:خوشبختانه استان سمنان در تحقق شعارهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بسیار موفق عمل کرد و شکی نیست که در سال ۱۴۰۳ نیز با همکاری و مشارکت مردم در تحقق اهداف موفق خواهیم بود.‌

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت تعاونی‌ها تاکید و تصریح کرد: اهمیت بخشی به شرکت های تعاونی سبب خواهد شد تا تحقق اهداف در شعار سال تسهیل گردد.‌

استاندار سمنان به تجربه موفق این استان در حوزه مشاغل خانگی در راستای کمک به جهش تولید پرداخت و اضافه کرد: استفاده از پتانسیل دهیاری‌ها و مشاغل خانگی مورد تاکید است.‌

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها نظیر کمیته امداد در اشتغال مددجویان عملکرد مناسبی داشتند، گفت: لازم است تا از طرح ها و برنامه های موفق کمیته امداد الگو برداری شود.‌

این مقام ارشد استانی در بخش دیگری به پاسخ کوبنده کشورمان به رژیم منحوس صهیوئنیستی پرداخت و اظهار کرد: عملیات پهپادی موشکی جمهوری اسلامی ایران، سیلی محکمی به رژیم غاصب بود.‌

وی عملیات وعده صادق را نمود اقتدار و عزت کشورمان ارزیابی و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطالبه بازسازی بقیع از سوی کشورهای مسلمان
  • آغاز ثبت نام عمره مفرده ویژه مستعدان و نخبگان دانشگاهی
  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"
  • بورل: شکست سیاست خارجی اروپا، تمام جهان را مقابل غرب قرار داده است
  • عملیات پرافتخار «وعده صادق» نمونه تام رویارویی فاتحانه پیشانی جبهه اسلام با جبهه کفر است
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • تحقق شعار سال با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک‌های علم و فناوری
  • جهان اسلام آمادگی تحقق نابودی اسرائیل را دارد
  • وعده خداوند متعال برای پیروزی اسلام بر کفر و استکبار حتمی است
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد