Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با اشاره به استقبال ۹۹ رسانه مکتوب و مجازی برای دریافت غرفه در نمایشگاه مطبوعات مازندران که از ۲۶ آبان تا یکم آذرماه در ساری برپا است، گفت: آئین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولین استانی فردا ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

«عباس زارع» امروز (25 آبان ماه) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری از به تقارن برپایی نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مازندران با چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 26 آبان ماه تا اول آذرماه در کیلومتر 18 جاده فرح‌آباد ساری دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 14-20 برای بازدید از نمایشگاه‌های کتاب و مطبوعات مراجعه نمایند، اظهار کرد: 99 رسانه مکتوب و مجازی برای حضور در نمایشگاه مطبوعات مازندران اعلام آمادگی کردند.

 

وی افزود: هشت سرپرستی خبرگزاری در مازندران، 12 روزنامه محلی، 24 سرپرستی روزنامه‌های سراسری، 27 پایگاه خبری و 36 رسانه مکتوب با گستره‌های هفته‌نامه- دوهفته‌نامه و ماهنامه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

زارع با اشاره به اینکه آئین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولین استانی فردا (26 آبان) ساعت 14 برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع‌های «نقد منصفانه، انتخابات- رسانه و مشارکت حداکثری، نقش رسانه در جذب سرمایه‌گذار و رونق سرمایه‌گذاری، نقش رسانه در مدیریت شهری و توسعه عمرانی، اقتصاد مطبوعات و...» با حضور استادان برجسته کشوری در مدت برپایی نمایشگاه مطبوعات مازندران در دستور کار است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل مساجد شیراز اصفهان هفته کتاب و کتابخوانی کانون های مساجد شبستان یزد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نمایشگاه مطبوعات مازندران عباس زارع نقد منصفانه هفته کتاب وکتابخوانی نمایشگاه کتاب انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، سید رحیم بخشی شامگاه پنجشنبه در خصوص برگزاری نمایشگاه اکسپو اظهار کرد: براساس راهبرد دولت سیزدهم و چشم انداز ۲۰ ساله کشور و تأکیدات استاندار بحث صادرات در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پیش نیاز سرمایه گذاری و تولید، صادرات است، تصریح کرد: مازندران به عنوان یک استان مرزی و با زیرساخت‌هایی که در آن وجود دارد از استان‌هایی است که با تولید ۷ میلیون تن کالای کشاورزی در ۱۷ محصول استراتژیک توان صادراتی بالایی دارد.

بخشی با تاکید بر اینکه برای پیشبرد راهبرد توسعه استان، ۱۲ زنجیره ارزش تعریف شده که دو زنجیره ارزش مرکبات وکیوی و گردشگری و صنایع دستی به عنوان ارزش برتر در حوزه صادرات مازندران معرفی شده‌اند، اظهار کرد: رویکرد نمایشگاه اکسپوی امسال، بر این دو محصول است، در نمایشگاه سال گذشته ۵ واحد تولیدی از مازندران اما در سال‌جاری ۲۷ واحد تولیدی استان غرفه دارند و واحدهای لبنی و پایانه‌های صادراتی استان توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه براساس سیاست‌های دولت، استانداری‌ها هم در اکسپوی امسال غرفه دارند، بیان کرد: مازندران در سالن ۴۱ غرفه ۱۰ یک فضای ۵۵ متری را در اختیار دارد که کارهای شاخص انجام شده در حوزه صادرات در استان را به نمایش خواهد گذاشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه صادرات محصولات مرکبات مازندران در سال گذشته رشد داشته است، بیان کرد: سال گذشته ۵ هزار تن مرکبات در گمرکات استان ثبت شد و در سال ۱۴۰۲، نیز ۷۰ هزار تن، در بخش کیوی ۱۰ هزار تن و سال ۱۴۰۲ میزان ۲۰ هزار تن از این محصول صادر شده است که نشان می‌دهد پیگیری زنجیره ارزش استان، می‌تواند در توان صادراتی استان تأثیر خوبی داشته باشد.

کد خبر 6088750

دیگر خبرها

  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور