Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@11:12:10 GMT

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۵

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۰۳۸

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۵

رویداد۲۴  در حالی که پس از اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه در مذاکرات تجاری با چین پیشرفت‌هایی حاصل شده است، بازار‌های بورس شاهد رشد بی سابقه‌ای بودند قیمت طلا روز جمعه کاهش داشت و نوار رشد قیمت ۳ جلسه قبلی را پاره کرد.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با ۰.۲۲ درصد کاهش به ۱۴۶۸ دلار و ۲۱ سنت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلا در بازار آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با ۰.۳۳ درصد کاهش به ۱۴۶۸ دلار و ۵۰ سنت رسید.

ادوارد مویا تحلیلگر بازار طلا در موسسه اوآندا گفت: «جنگ تجاری به طور کلی بر تجارت طلا تاثیر گذاشته است و خوش بینی زیادی وجود دارد که فاز نخست توافق تجاری به سرانجام خواهد رسید.»

وی افزود: «جنگ تجاری بزرگترین مانع بر سر راه رشد اقتصاد جهانی بوده و کاهش تنش‌ها موجب افت جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاران خواهد شد.»

در حالی که اختلافات تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان موجب بروز آشفتگی در بازار‌های مالی شده و نگرانی از بروز رکود در اقتصاد جهانی را افزایش داده است، قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۴ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت دلار و یورو امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۳

شاخص‌های اصلی بورس وال استریت دیروز شاهد ثبت رکورد‌های بالایی بودند. ویلبور راس وزیر بازرگانی آمریکا گفته مذاکرات تجاری آمریکا و چین روز جمعه نیز به صورت تلفنی ادامه داشته و طرفین به دنبال نهایی کردن مفاد توافق بوده اند.

قیمت طلا پس از رسیدن به بالاترین رقم یک هفته گذشته در روز پنجشنبه رو به کاهش گذاشت، اما همچنان در مسیر رشد هفتگی حدودا ۰.۶ درصدی باقی ماند.

هفته آینده قرار است آمار‌هایی نظیر میزان تولید و صورت مذاکرات آخرین نشست فدرال رزرو آمریکا منتشر شود که برآورد بهتری از وضعیت اقتصادی آمریکا به سرمایه گذاران خواهد داد.

منبع: تسنیم خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بورس قیمت طلا تجارت طلا بازارهای مالی بهای طلای جهانی قیمت اونس طلا قیمت طلا در بازار امریکا شاخص های بورس توافقات تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • قیمت نفت نزولی شد