Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:35:46 GMT

استان گلستان پایتخت فرهنگی و هنری اقوام می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۲۶۸

استان گلستان پایتخت فرهنگی و هنری اقوام می شود

کشمیری گفت: با رایزنی صورت گرفته با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار، استان گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی و هنری اقوام معرفی خواهد شد.

«عادله کشمیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با گرامیداشت هفته وحدت گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در استان گلستان که محور وحدت هستند، در استان دوستی و همدلی و تلطیف قلوب وجود دارد و بیش از پیش شاهد وحدت اقوام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: با رایزنی صورت گرفته با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار، استان گلستان به عنوان پایتخت فرهنگی و هنری اقوام معرفی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پژوهشی و مطالعاتی وسیعی با کمک استاندار شروع شده تا به این مهم دست یابیم.

 

کشمیری ادامه داد: در هفته وحدت برنامه های متنوع فرهنگی هنری توسط اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه پیش بینی شده است و جشن اقوام در قالب شعر اقوام در راستای بهار مهربانی از سوی وزارت ارشاد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: شروع هفته کتاب و کتابخوانی از سال 72 بوده است که برنامه های مختلفی در این هفته برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: برنامه های متعددی در این هفته با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان پیش بینی شده که یکی از برنامه ها موضوع کتاب گردی است.

 

وی تصریح کرد: تعامل با یک کتابفروشی و معرفی یک کتاب خوب و کتابخانه های خوب و مراسم تجلیل از کتابداران، کتابخوان ها و کتابفروشی های استان از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته وحدت اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز مساجد هفته کتاب و کتابخوانی شبستان یزد هفته وحدت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر