Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: به گزارش نبض بازار ، احداث کارخانه ی احیاء مستقیم شماره یک فولاد بافت کرمان با ظرفیت بالای تولید و اشتغال با حمایت بانک گردشگری از جمله اتفاقات خوبی است که طی چند روز آینده انجام می شود. تقارن اجرای این طرح در سال رونق تولید سبب خواهد شد که سازمانها و نهادهای دیگر هم بتوانند در راستای اقدامات عملی گامهای مؤثری بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سالک نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ی این طرح گفت: تجارب نشان می دهد که کشورمان در صنایع فلزی بسیار توانمند عمل می کند و یکی از نقاط عطف اقتصاد در سالهای گذشته تولید محصولات فلزی بوده. سالک ادامه داد: درسالهایی که تحریم سایه ی سنگینی در این بخش از تولیدات انداخته بود مهندسین و مدیران داخلی موفق شدند با بهره مندی از دانش کافی تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند و در نهایت اتفاقات خوبی برای کشور افتاد. سالک ضمن اشاره به شرایط به وجود آمده در بخش صنعت گفت: درحال حاضر در برخی از بخشها نیاز به بازنگری وجود دارد اما می توان امیدوار بود که با تجربه ی حاصل از سالهای گذشته بتوان از این بحران عبور کرد.

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره ی نقش بانک گردشگری در اجرا و افتتاح این طرح گفت: باید حضور بانک گردشگری را به فال نیک گرفت. حمایت این بانک از تیمهای ورزشی ثمرات خوبی برای کشور داشت و مطمئناً حضور و حمایت بانک گردشگری در این طرح می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: همدلی و هم‌افزایی سازنده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و کمیسیون گردشگری شورای شهر و شهرداری یزد در توسعه پایدار گردشگری شهر میراث جهانی یزد، افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از شورای اسلامی شهر یزد، بی بی فاطمه حقیرالسادات در خصوص جلسه کمیسیون گردشگری شورا که با حضور سیدمحمد رستگاری مدیرکل اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: بر برگزاری شب‌های فرهنگی یزد در موزه تهران تاکید شد.

وی ادامه داد: در حوزه خواهر خوانده‌ها نیز اداره کل میراث فرهنگی برای همکاری با هدف بهبود ارتباط خواهرخوانده‌ها، اعلام آمادگی کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد گفت: یزد به عنوان یکی از مقاصد اصلی کشور و تنها شهر میراث جهانی ایران، اهمیت بسیاری دارد و باید به ظرفیت گردشگری داخلی آن نیز توسط ارگان‌های مربوطه توجه شود.

حقیرالسادات تصریح کرد: همچنین در این جلسه همکاری میراث فرهنگی و شهرداری در خصوص ساماندهی فاضلاب بافت تاریخی نیز مطرح شد تا با این اقدام بافت تاریخی از خطرهای احتمالی حفظ شود.

وی گفت: خلاقیت و نوآوری در حوزه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت نهادها و حمایت از بخش خصوصی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 746732

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات ارزی کاهش خواهد یافت