Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@17:20:40 GMT

قیمت روز خودروهای پرفروش داخلی و خارجی در ۲۵ آبان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۳۸۶

قیمت روز خودروهای پرفروش داخلی و خارجی در ۲۵ آبان

 

باشگاه خبرنگاران جوان: بر اساس معاملات انجام شده امروز (۲۵ آبان ۹۸) آخرین  قیمت روز خودرو‌ در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان همراه است .

طبق آخرین قیمت بازار خودرو،  سراتو  و رنو ساندرو اتوماتیک نسبت به معاملات ۲۱  آبان ۹۸  با افزایش یک میلیون  تومانی خرید و فروش شدند.

 

شما می توانید جدیدترین قیمت  خودرو های داخلی  را در جدول ذیل مشاهده کنید:

قیمت روز خودروهای داخلی  مدل خودرو قیمت (تومان) سمند LX ۸۰,۰۰۰,۰۰۰ پژو GLX ۷۷,۰۰۰,۰۰۰ پژو پارس ۹۹,۰۰۰,۰۰۰ پژو 206 تیپ 2 ۸۳,۰۰۰,۰۰۰ پژو 206 تیپ 5 ۹۹,۰۰۰,۰۰۰ رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰ سایپا 111 ۵۲,۷۰۰,۰۰۰ سایپا 131 ۴۸,۲۰۰,۰۰۰  سایپا 132 ۴۹,۲۰۰,۰۰۰ سراتو  ۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ساینا ۶۱,۷۰۰,۰۰۰ تیبا 2 ۶۱,۰۰۰,۰۰۰ تیبا ۵۵,۰۰۰,۰۰۰ دنا پلاس توربو ۱۷۰,۵۰۰,۰۰۰ دنا ۱۱۶,۰۰۰,۰۰۰ پژو 207 اتوماتیک ۱۶۶,۵۰۰,۰۰۰ پژو صندوقدار ۹۸,۰۰۰,۰۰۰ رنو تندر پلاس دنده ای  ۱۴۹,۰۰۰,۰۰۰ رانا LX ۸۳,۵۰۰,۰۰۰ رنو ساندرو اتوماتیک ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودروهای خارجی در کشور شاهد  نوسانات جزئی در نرخ ماشین های وارداتی در بازار  هستیم و امروز (۲۵ آبان ۹۸) در بازار آزاد  قیمت خودروهای خارجی با ثبات نسبی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین قیمت خودرو،کیا اپتیما  ۲۰۱۷ و هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید +GLS  نسبت به معاملات ۲۱ آبان ۹۸ با  ثبات در نرخ خرید و فروش شدند.

قیمت روز خودرو های خارجی  مدل خودرو قیمت (تومان)   رنو کولئوس 2018 ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰ رنو تلیسمان 2018 ۶۳۳,۰۰۰,۰۰۰ میتسوبیشی ASX فول 2018 ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تویوتا CH-R تیپ لانچ 2018 ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰   تویوتا راو 4 مدل 2018 (الفطیم) ۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰ کیا اپتیما  2017 ۷۰۵,۰۰۰,۰۰۰   کیا سورنتو 2017 ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ کیا اسپورتیج 2017 ۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰   هیوندای سوناتا 2018 هیبرید +GLS ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰   هیوندای النترا 2018 ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰   هیوندای سانتافه . فول . 6 رادار ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰ لکسوس NX300 H هفت کلید 2017 ۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰ نیسان جوک (اسپورت) ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

 

انتهای پیام/

قیمت روز خودروهای پرفروش در ۲۵ آبان

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودرو خودروهای داخلی بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها

شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان داخلی و خارجی که تا یازدهم فروردین بود، تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جالب این که پارسال هم چنین مباحثی مطرح شد و حتی عده‌ای گفتند وزارت ورزش از طلبکاران خارجی استقلال مهلت گرفته تا این تیم بتواند مجوز حضور در آسیا را کسب کند اما در نهایت همان‌طور که بعضی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هشدار داده بودند چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال از آسیا حذف شد.

امسال هم شایعه شده که مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها تمدید شده اما بعید به نظر می‌رسد که چنین خبری درست باشد.

استقلال این روزها درگیر پرداخت طلب باشگاه سانتاکلارای پرتغال است و پرسپولیس هم باید با رضا اسدی تسویه کند. از طرفی شنیده می‌شود سه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شده و آن‌ها باید پول طلبکاران را پرداخت کنند تا پنجره‌ها باز شود و یکی از موانع حضورشان در آسیا برطرف شود. همه این‌ها در حالی است که هنوز مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حل نشده و حتی مدیران دو باشگاه به طور دقیق نمی‌دانند که قرار است باشگاه متبوعشان زیر نظر چه نهادی برود!

استقلال و پرسپولیس تا پایان وقت اداری روز شنبه مهلت دارند با تمام طلبکاران داخلی و خارجی خود اعم از باشگاه، مربی و بازیکن تسویه حساب کنند و در غیر این صورت دچار چالش‌های زیادی خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 739995

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)