Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:14:01 GMT

شبکه کوچک راه افتاد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۴۴۰

شبکه کوچک راه افتاد

"شبکه کوچک" برنامه‌ای که کودکان تماشاگرش را به برنامه‌سازی ترغیب می‌کند؛ اسفندماه از شبکه ۲ پخش می‌شود. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تفاهمنامه ساخت برنامه تلویزیونی «شبکه کوچک» میان رییس مرکز پویانمایی صبا و مدیر شبکه 2 سیما به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه 2 سیما با ابراز خرسندی از ارائه طرح‌های ناب تلویزیونی، گفت: امروزه شاهد دوران شکوفایی مرکز پویانمایی صبا در ساخت پویانمایی‌های باکیفیت و مخاطب‌پسندیم.

وی افزود: مرکز صبا مرجعیت تولید پویانمایی در کشور را برعهده دارد و با برخورداری از مدیری کاربلد و آشنا با هنرهای دیجیتال، تولیدات شناسنامه‌دار و مخاطب محوری را از این مرکز شاهدیم.

جعفری جلوه، لیوانی رئیس مرکز صبا را از خانواده شبکه 2 دانست و گفت: وجود او امتیاز ارزشمندی برای ارتقای سطح همکاری‌های دو طرف خواهد بود و این تفاهمنامه نشان از جدیت شبکه 2 در پیگیری ساخت برنامه "شبکه کوچک" دارد.

در ادامه، محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا گفت: بر اساس قراردادی که میان مرکز صبا و شبکه 2 منعقد شد به‌زودی شاهد تولید برنامه‌ای با تکنیک رئال، عروسک و پویانمایی خواهیم بود. مطمئنم این تفاهمنامه باب تازه‌ای برای افزایش تعاملات میان مرکز صبا و شبکه 2 خواهد بود.

وی افزود: حضور تهیه‌کننده‌ای با تجربه و خلاق برای برنامه "شبکه کوچک" و حمایت‌های شبکه 2 بدون شک امتیازی برای ساخت این برنامه است؛ بنابراین بخش نگارش و محتوای این برنامه زیر نظر شبکه 2 خواهد بود تا اهداف شبکه برای نمایش تولیدات تلویزیونی باکیفیت و حفظ جایگاه مخاطب رعایت شود از طرفی هم بخش فُرم و تولید انیمیشن و عروسک‌ها و رئال، تحت نظارت مرکز صبا اجرا می‌شود تا شاهد تولیدی با سطح کیفی بسیار خوب و مخاطب‌پسند باشیم.

در ادامه این جلسه، مسعود صفوی تهیه‌کننده "شبکه کوچک" گفت: عنوان برنامه نام خاص و دوست‌داشتنی بر وزن شبکه کودک است. مخاطب آن کودک و نوجوان است و تولید این برنامه به‌زودی آغاز می‌شود و در اسفندماه سال جاری آماده پخش از شبکه 2 سیما خواهد بود.

منتظر نسخه جدیدی در سینما و تلویزیون به نام «محمد(ص)» هستیم"زندگی سلام"؛ برنامه‌ای که خودش با بیننده تماس می‌گیردفلور نظری: تعدادی بازیگرمیلیاردی بگیر پول‌های تلویزیون و تئاتر را درو می‌کنند/ پیشکسوتان مسافرکش شده‌اند

تهیه‌کننده برنامه پربیننده "شکرستان" افزود: مدت هر قسمت این برنامه 60 دقیقه است و قابلیت پخش 2 قسمت در هفته را دارد.

صفوی خاطرنشان کرد: "شبکه کوچک" دو مشخصه مهم دارد؛ اول اینکه این برنامه نوعی تازه از برنامه‌سازی و متشکل از رئال و انیمیشن و عروسک است و دوم اینکه برنامه‌ای بسیار تعاملی است به عبارتی حتی بچه‌هایی که برنامه را تماشا می‌کنند و مخاطب را ترغیب می‌کند تا برنامه‌سازی تلویزیونی کنند و برای "شبکه کوچک" ارسال کنند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو ادبیات کودک و نوجوان رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو ادبیات کودک و نوجوان رسانه ملی تلویزیون شبکه دو ادبیات کودک و نوجوان رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»