Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@14:02:55 GMT

هادی پور برترین ورزشکار دانشجویِ دنیا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۴۴۷

هادی پور برترین ورزشکار دانشجویِ دنیا شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در مراسم گالای فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (فیزو) 2019 آرمین هادی پور از ایران به عنوان بهترین ورزشکار معرفی شد و جایزه بهترین فدراسیون بین المللی ورزشی به فدراسیون تکواندو تعلق گرفت.

این مراسم در "تورین" ایتالیا برگزار شد که با درخشش ستاره تکواندوی ایران که سه مدال طلای متوالی در بازی های یونیورسیاد کسب کرده است، همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی پور، تکواندوکار بااخلاق ایران که امسال سومین مدال طلای خود را از بازی های یونیورسیاد 2019 کسب کرده بود جایزه بهترین ورزشکار مرد و فدراسیون جهانی تکواندو نیز عنوان بهترین فدراسیون بین المللی را بدست آورد.

مشارکت و همراهی فدراسیون جهانی تکواندو در گسترش ورزش دانشگاهی و درخشش آن در مسابقات یونیورسیاد، از دلایل انتخاب فدراسیون بین المللی تکواندو به عنوان بهترین فدراسیون بود.

فیزو اعلام کرد: فعالیت‌های بنیاد بشردوستانه تکواندو (THF)، که به پیشبرد و توسعه ورزش با محوریت برابری جنسیتی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه کودکان و جوانان و بهبود کیفیت زندگی پناهندگان و آوارگان سراسر دنیا منجر شده است، از دید جهانیان دور نمی ماند و این فدراسیون به حق، شایسته تقدیر است.

چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو این موفقیت را به آرمین هادی پور نماینده شایسته تکواندو کشورمان تبریک گفت.

انتهای پیام /

351 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

پری سیما علیزاده موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، کسب مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.

از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان است.

بیشتر بخوانید

مدال نقره بر گردن کارآموز مکانیک خودرو خراسان جنوبی

پری سیما علیزاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر برای اختراع‌های بعدی دارم که انشاءالله به نتیجه مطلوب برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد