Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم پرسپولیس به دنبال زمین تمرین مناسب برای این تیم می‌گردند. تاریخ انتشار: 12:32 - 25 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۲۵۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمدحسن انصاری‌فرد و افشین پیروانی، مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم پرسپولیس این روز‌ها به دنبال زمین تمرین مناسب می‌گردند تا محل تمرینات این تیم را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل تغییر محل تمرین درخواست گابریل کالدرون بوده که به مسئولان باشگاه گفته چمن ورزشگاه شهید کاظمی کیفیت لازم برای تمرین پرسپولیس را ندارد. کالدرون همچنین گفته در بخشی از زمین ورزشگاه شهید کاظمی وقتی آبیاری صورت می‌گیرد آن قسمت کیفیت خود را از دست می‌دهد و غیرقابل استفاده می‌شود.

به این ترتیب انصاری‌فرد و پیروانی همچنان پیگیر پیدا کردن یک زمین تمرین مناسب برای پرسپولیس هستند و این احتمال وجود دارد که پس از بازی با نفت مسجدسلیمان محل تمرینات سرخپوشان پایتخت تغییر کند.

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس به دنبال بهترین راهکار برای فسخ قرارداد جونیور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس گابریل کالدرون محمدحسن انصاری فرد افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین تمرین پرسپولیس روز گذشته در استادیوم شهید کاظمی دنبال شد که اوسمار در آن حضور نداشت و کادرفنی‌اش طبق برنامه کار را پیش بردند.

به نقل از ورزش سه اوسمار ویرا قرار است فردا به تهران بیاید و به همین منظور تمرین امروز سرخپوشان نیز در غیاب سرمربی برگزار خواهد شد.

سرمربی برزیلی سرخ‌ها در هماهنگی با باشگاه دو روز بیشتر در مرخصی خواهد بود و به این ترتیب دو تمرین ابتدایی تیم را در سال جدید غایب است.

پرسپولیس طبق برنامه تمرینات خود را تا روز دوازدهم فروردین برگزار خواهد کرد و در این روز برابر شاگردان محرم نویدکیا یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت.
مس رفسنجان تنها حریف تدارکاتی پرسپولیس خواهد بود و بعد از آن شاگردان اوسمار آماده اولین بازی رسمی خود در سال جدید خواهند شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888369

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران