Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب آهن به عنوان دستیار جدید منصوریان فعالیت خواهد کرد. محمد صلصالی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان دستیار جدید علیرضا منصوریان، سرمربی این تیم انتخاب شد. ذوب‌آهن در این فصل نتایج خوبی نگرفته است و با وجود شایعاتی مبنی بر اخراج منصوریان، با جلسه‌ای که چند شب پیش برگزار شد اعضای هیات مدیره این باشگاه رای به ابقای او دادند و یکی از شروطی که برای منصوریان گذاشتند اضافه شدن یکی از بازیکنان پیشین این تیم به کادر فنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته قرار بود با نظر اعضای مدیره حسن استکی به کادر فنی اضافه شود اما امروز باشگاه ذوب‌آهن از توافق با صلصالی دیگر چهره با سابقه این باشگاه خبر داد.

- سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تصمیم دارد برای جذب یکی دو بازیکن در نیم‌فصل لیست مازادی را به مسئولان باشگاه ارائه دهد. با وجود نیاز مبرم پرسپولیس به جذب حداقل یکی دو بازیکن برای تقویت این تیم، اما به دلیل پر بودن لیست سرخپوشان فعلاً مسئولان این باشگاه قادر به جذب بازیکن حتی بازیکن آزاد نیستند. این مسئله باعث شده تا گابریل کالدرون  راه دیگری را درنظر بگیرد. پرسپولیس نیاز به جذب یک مهاجم تمام‌کننده و یک بازیساز دارد و در همین رابطه سرمربی آرژانتینی درنظر دارد در نیم فصل لیگ برتر لیست خروجی به مسئولان باشگاه ارائه دهد تا با باز شدن لیست، پرسپولیس بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. کالدرون هنوز به جمع‌بندی در خصوص اینکه چه بازیکن یا بازیکنانی در لیست مازاد قرار بگیرند نرسیده اما چیزی که مشخص است این است که او برای اضافه کردن یکی دو بازیکن به لیست تیمش باید بازیکنانی را از لیست خارج کند. اعلام اسامی در این خصوص فعلا گمانه زنی است اما قرار است سرمربی آرژانتینی در صورت قطعیت در این تصمیم، لیست خود را به صورت محرمانه به مدیرعامل این باشگاه ارائه دهد.

- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال به دلیل بارش برف لغو شد. بارش برف شدید در تهران از شب گذشته تا امروز باعث شد تا تمرین امروز تیم فوتبال استقلال لغو شود. با توجه به اینکه زمین چمن محل برگزاری تمرین آبی پوشان کاملا پوشیده از برف است کادر فنی این تیم، تمرین امروز را لغو کرد. تیم فوتبال استقلال روز 4 آذر به مصاف نساجی مازندران می‌رود.

- شکست تیم ملی مقابل عراق نگرانی های زیادی را نزد اهالی فوتبال ایجاد کرده و از این رو وزارت ورزش نیز به موضوع حساس شده است. در این شرایط عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش با اشاره به ناکامی تیم ملی با ویلموتس عنوان کرد: این مساله نیاز به بررسی دقیق تر دارد. چیزی که مشخص است ما نتیجه خوبی مقابل عراق نگرفتیم. البته حریف هم برتری خاصی به ما نداشت و بر اثر یک غفلت گل خوردیم. وی ادامه داد: با این وجود دو باخت پیاپی اصلا رضایت بخش نیست و مردم را نگران کرده است.  فدراسیون فوتبال باید ارزیابی دقیق تری روی این نتایج و دلایل کسب آن داشته باشد.
معاون وزیر ورزش همچنین گفت: برای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صعود به جام جهانی بسیار مهم است. اقدامات لازم نیز در این خصوص صورت می گیرد تا تیم ملی به جام جهانی برسد. احمدی درباره اینکه مارک ویلموتس بعد از بازی با عراق در ایران نمانده و به کشورش رفته ، افزود: مسئولیت این موضوع با فدراسیون فوتبال است و آنها باید درباره عدم حضور ویلموتس در ایران بعد از بازی با عراق پاسخگو باشند.

- علیرضا بیرانوند در روزهای اخیر خبرسازترین فوتبالیست ایران بوده است. یک روز پس از این که دروازه بیرانوند پس از سیوی استثنایی با ضربه مهند علی فرو ریخت و در دقایق پایانی نیز علا عباس برای دومین بار به وی گل زد، او جزو سه کاندیدای بهترین بازیکن آسیا شد و حالا خبر پیشنهاد ویتوریا گیمارش به این بازیکن در رسانه های مختلف خارجی و داخلی دیده می‌شود. بیرانوندِ 27 ساله که چهارمین سال حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند، در این سال ها همواره یکی از گزینه های جدایی و حضور در تیم های خارجی بوده است. پس از درخشش در جام جهانی و سیو پنالتی کریستیانو رونالدو، رسانه های ترکیه او را در آستانه عقد قرارداد با بشیکتاش دانستند و سپس صحبت از پیشنهاد فنرباغچه به میان آمد اما در نهایت او لیگ هجدهم را با پرسپولیس استارت زد. در نیم فصل نیز شایعاتی درباره جدایی این بازیکن به گوش می‌رسید و پرسپولیسی ها پیش بینی می‌کردند که در تابستان انتقال او رقم بخورد. این بار باشگاه هایی چون تورینوی ایتالیا به عنوان مشتری دروازه بان معروف پرسپولیس معرفی شدند و حتی مدیربرنامه بیرانوند مذاکراتی جدی با یک باشگاه پرتغالی هم داشت اما در نهایت درخواست 700 هزار دلاری پرسپولیس مانع از این شد که بیرانوند در قاره سبز دروازه بانی کند.
باشگاه پرسپولیس که یک بار قرارداد بیرانوند را به مدت 4 سال تمدید کرد، در دوره مدیران مختلف یعنی طاهری، گرشاسبی و عرب با پیشنهاد اروپایی برای این دروازه بان مواجه بودند اما در دو پنجره محرومیت نقل و انتقالاتی و در ادامه عدم توانایی باشگاه مبدا برای تامین بند فسخ، سبب شد تا علی بیرو در جمع سرخ ها ماندنی شود. امسال صحبت از تمدید قرارداد بلند مدت این بازیکن با پرسپولیس بود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. محمدحسن انصاری فرد نیز امضای قرارداد جدید را به آینده موکول کرد ولی احتمال دارد پیش از هر اتفاق دیگری، بیرانوند راهی اروپا شود. این بار رسانه های مختلف و همچنین منابع خبری موثق خبر از پیشنهاد «ویتوریا گیمارش» پرتغال به این بازیکن داده اند. پس از موفقیت با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، درخشش با تیم ملی در جام جهانی و جام ملت ها، قرارگیری در بین کاندیدای توپ طلا و افزایش تجربه، اکنون بیرانوند انتظار دارد تا پیشنهاد او به شکلی باشد که هم بند فسخ فعال شود، هم مدیربرنامه او به سود خود برسد و هم بیرانوند در اروپا حقوق حداقلی مورد نیازش را دریافت کند.

- احسان حاج صفی که در اردوی تیم ملی قبل از بازی با عراق مصدوم شد و از لیست نفرات تیم ملی نیز خط خورد، طبق هماهنگی با مسئولان باشگاه تراکتور برای طی کردن دوران نقاهتش به ترکیه سفر کرد. با نظر مصطفی دنیزلی، این بازیکن باتجربه در ترکیه مراحل درمانی اش را سپری می‌کند و با اینکه کادر پزشکی تراکتور اعلام رسمی درباره میزان مصدومیت حاج صفی انجام نداده اند، اما به نظر می رسد این ستاره مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم لیگ برتر غایب خواهد بود. بی تردید در غیاب حاج صفی دست دنیزلی برای بازی حساس روز تراکتور کمی خالی می شود و او باید فکری به حال جایگزین ستاره تیمش در این مسابقه کند. گفتنی است؛ دیدار تراکتور و شهرخودرو ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کالدرون مهاجم هافبک بازیساز معاون وزیر ورزش ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش /دولتمردان سابق آمدند +عکس
  • طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • واکنش عجیب درویش به تمدیدی‌های پرسپولیس