Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر توان روز شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین تصمیم مجموعه قوای سه گانه بوده و اجرای آن در سطح کشور لازم است.

وی اضافه کرد: وضعیت سهمیه فعلی بنزین خودروهای عمومی با توجه به گزارش تاکسیرانی شهر دیواندره برای جابجایی مسافران کافی است لذا از رانندگان می‌خواهیم بدون هیچ بهانه ای به وظایف خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توان با اشاره به اینکه اکثر خودروهای حمل و نقل عمومی دوگانه سوز هستند، افزود: سایر حامل های انرژی مثل گاز سی ان جی و گازوییل گران نشده و براساس قیمت‌های قبلی است.   فرماندار دیواندره با بیان اینکه درآمد حاصل از افزایش بنزین به حساب قشر ضعیف جامعه هدف که ۱۸میلیون خانوار است، واریز خواهد شد، گفت: ادارات خدمات رسان با همکاری اداره صنعت معدن و تجارت بر کنترل بیشتر بازار و مقابله با سوءاستفاده برخی برای بالا بردن قیمت اجناس نظارت کافی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امنیت، رفاه و آسایش مردم اولویت مسئولان کشور است، یادآور شد: وضعیت در این شهرستان عادی است و مشکلی در خصوص کمبود سوخت در جایگاه های ع رضه نداریم.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها دیواندره تنظیم بازار سهمیه بندی بنزین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دیواندره تنظیم بازار سهمیه بندی بنزین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور دیواندره تنظیم بازار سهمیه بندی بنزین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خضری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان با اشاره به اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی به تاکسیرانان سنندج، اظهار کرد: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به ویلاشهر، روستای دوشان و مسیر میدان انقلاب به نایسر، انتهای نایسر و خیابان دکل برابر با ۱۲ هزار تومان است.

وی کمترین نرخ کرایه را مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت شریف آباد، غفور، میدان انقلاب به میدان سهروردی، لشکر و سایر مسیرها شامل چهارراه طالانی به میدان کاوه «کانی کوزله»، سه راه نمکی به شهرک اندیشه و سه راه ادب به نبوت با هفت هزار تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: کرایه مسیرهای میدان انقلاب به حاجی‌آباد، میدان آزادی به سمت ظفریه، بلوار شبلی، مبارک آباد، میدان ظفریه و سایر مسیرها به سمت میدان سهروردی به ننله، میدان سهرودی به ۱۷ شهریور، چهار راه طالقانی به شهرک اتوبوسرانی هم ۸ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه براساس تصویب شورا و تائید فرمانداری سنندج نرخ کرایه تاکسی میدان آزادی تا ترمینال تهران، بیمارستان توحید، تکیه و چمن، شهرک کشاورز، شهرک سعدی، شالمان، قرادیان و ۱.۱۷ بهاران، از میدان انقلاب به سمت ترمینال تهران، شهرک مولوی، فرجه، عباس‌آباد، قشلاق، ۱۷ شهریور، کارآموزی و سایر مسیرها شامل سه راه نمکی به دگایران، سه راه نمکی به شهرک پردیس، سه راه نمکی به بیمارستان توحید، سه راه ادب به شهرک سعدی هم ۹ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: بر همین اساس نرخ کرایه تاکسی میدان آزادی تا فرودگاه، گریزه، ۱.۱۹ بهاران، ۴.۱۹ بهاران، بیمارستان تأمین اجتماعی شهرک زاگرس، شهرک ۵ آذر و شهرک وحدت، میدان انقلاب به سمت شهرک گلبرگ، شهرک بعثت، ترمینال سقز، کمربندی ۱۷ شهریور، اسام آباد تقتقان، شهرک ورمقانی، ترمینال سقز به ترمینال تهران، سه راه نمکی به مسکن مهر دگایران، سه راه نمکی به جاده ساحلی ۱۰ هزار تومان است.

به گفته خضری، نرخ کرایه تاکسی از میدان آزادی به ۳.۱۹ بهاران، ۲.۱۹ بهاران، ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد هم ۱۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی با تأکید بر اینکه برچسب نرخ‌های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند، افزود: از ساعت ۱۱ شب تا ۶ صبح ۴۰ درصد به نرخ‌های تعیین شده اضافه می‌شود.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی و یا هرگونه پیشنهاد و انتقادات؛ آن را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۹۲۰۴۰ و یا شماره مستقیم ۱۳۳ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

کد خبر 6078806

دیگر خبرها

  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد
  • افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی/ از چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ایتدای اردیبهشت
  • اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ایتدای اردیبهشت‌
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می‌شود/ قیمت بلیط مترو و اتوبوس چقدر گران شد؟
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟