Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان لاروخا، در هنگام تعویض از زمین مسابقه در دقیقه 60 بازی مقابل مالت، به صورت ایستاده از جانب تماشاگران تشویق شد.

طرفداری - شب گذشته (15 نوامبر) دو تیم اسپانیا-مالت از چهارچوب هفته نهم رقابت های مقدماتی یورو 2020 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 7 بر 0 به سود لاروخا به پایان رسید. سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا پس از بازی در گفت و گویی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Marca، زمانی که راموس با تصمیم مورنو، در دقیقه 60 بازی از زمین مسابقه تعویض شد، تماشاگران حاضر در ورزشگاه رامون کارنزا کادیز، کاپیتان لاروخا را به دلیل تعهدی که به تیم ملی کشورش دارد، ایستاده تشویق کردند. مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا در این خصوص گفت: 

من از این بابت بسیار خوشحالم. چه راهی بهتر از این که ادای احترام تماشاگران حاضر در ورزشگاه نسبت به من، در شب چنین پیروزی مقتدرانه ای انجام شود. امشب برایم از دو جنبه فردی و تیمی، لذت بخش بود. می خواهم از تمامی طرفداران حاضر در ورزشگاه به حاظر حمایت هایشان تشکر کنم. تماشاگران فوتبال همیشه بخش مهمی از این ورزش هستند و امشب فوق العاده از ما حمایت کردند. امیدوارم در بازی بعدیمان در ورزشگاه واندا متروپولیتانو نیز، هوادارانمان به ورزشگاه بیایند و حمایتشان را داشته باشیم. 

راموس در خصوص بازی با مالت گفت: 

مالت از دقیقه اول بازی، بسیار دفاعی ظاهر شد. با این حال، اصرار ما بر این بود که از طریق وینگر هایمان آن ها را تحت فشار بگذاریم. برای همه کسانی که اولین بازیشان برای اسپانیا را انجام دادند، خوشحالم. شرایط این مسابقه طوری بود که به ما اجازه تغییرات را می داد و مربی نیز برخی تغییرات را انجام داد. البته من به تعویض شدن عادت ندارم و نمی خواهم به دیدن مسابقات از روی نیمکت عادت کنم. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به‌خاطر حواشی پیش آمده در بازی با آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی مواجه شده بود، بعد از مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، دوباره به کمیته انضباطی احضار شد و توضیحاتش را ارائه کرد.

به نقل از ورزش سه حالا شایعات زیادی درباره احتمال محرومیت حسینی در بازی آینده استقلال مطرح شده و هواداران منتظر اعلام نظر دوباره کمیته انضباطی هستند.

در این شرایط علی پورحیدری فرزند منصور پورحیدری یکی از افرادی است که به حمایت از حسینی پرداخته است. او در این خصوص گفت: «کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد!»

او افزود: «به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به‌خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898211

دیگر خبرها

  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • اظهارات جدید خمس بعد از ترک ایران؛ ناراحتم
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد