Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@08:31:47 GMT

توصیه اوباما به نامزدان دموکرات

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۶۸۶

توصیه اوباما به نامزدان دموکرات

اوباما در یک سخنرانی خاطر نشان کرد: طبقه متوسط آمریکا فکر نمی‌کند که ما باید کاملا سیستم موجود را چند تکه کرده و دوباره آن را بازسازی کنیم. و من همینطور فکر می‌کنم برای ما مهم است که نسبت این امر غافل نشویم.باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا این صحبت را در جریان یک سخنرانی در مراسمی با حضور حامیان مالی حزب دموکرات در واشنگتن مطرح کرد و اگرچه در آن مستقیما از کسی اسم نبرد اما مشخص بود که روی سخنش با الیزابت وارن و برنی سندرز، دو سناتور دموکرات و از نامزدهای مهم ریاست جمهوری در این حزب، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات در مواضعشان خواستار تغییرات ساختاری گسترده در آمریکا در راستای تغییر چشمگیر نقش دولت در زندگی مردم شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، شاخه میانه‌روی حزب دموکرات آمریکا چند ماه است هشدار می‌دهد، انتخاب فردی با گرایش چپ افراطی به عنوان نامزد ریاست جمهوری این حزب موجب دفع و دلزده کردن رای‌دهندگانی با گرایش جمهوریخواه میانه‌رو و مستقل که می‌توانند به رای دادن به نامزد دموکراتها در انتخابات متقاعد شوند، می شود

او ادامه داد: در بیرون از اینجا تعداد زیادی از رای‌دهندگانی هستند که می‌توان حمایت آنها را جلب کرد و همچنین تعداد زیادی از دموکراتها هم هستند که صرفا دنبال اتفاقات منطقی هستند. آنها نمی‌خواهند چیزهای دیوانه‌وار ببینند. آنها می‌خواهند امور کمی عادلانه تر و منصفانه‌تر شوند. و من فکر می‌کنم اینکه ما چه رویکردی نسبت به آنها داشته باشیم مهم است.

اوباما عمدتا از اظهارنظر علنی درباره رقابت درون حزبی دموکراتها برای تعیین نامزد ریاست جمهوری پرهیز کرده است؛ رقابتی که هر چه بیشتر میان دو گروه رقیب یعنی شاخه ترقی‌خواه حزب دموکرات و میانه‌روهای قدیمی‌تر مثل جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق، تشدید می‌شود.

اوباما در این صحبتهایش گفت، این ضرورت را احساس کرده که باید درباره این رقابت اظهار نظر کند چون برخی از نامزدهایی که به ویژه در شبکه های اجتماعی صدایشان از همه بلندتر است نماینده خط مشی مورد قبول اکثریت در حزب دموکرات نیستند.

او به این مساله اشاره کرد که بهداشت و درمان و مهاجرت، دو موضوعی هستند که نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات در قبال آنها مواضعی مغایر با احساسات اغلب مردم اتخاذ کرده‌اند.

اوباما تصریح کرد: حتی با وجود آن که ما به دنبال توسعه و جسارت در دیدگاهمان هستیم اما در عین حال ما باید در واقعیت هم ریشه داشته باشیم و این حقیقت را قبول کنیم که خیلی از رای‌دهندگان از جمله رای‌دهندگان حامی دموکراتها، مستقل‌هایی که می‌توانند برای حمایت از ما قانع شوند و یا حتی جمهوریخوهان میانه‌رو موافق آن دیدگاه‌های چپگرایی که در توئیتر اشاعه می‌یابند نیستند.

310 310

کد خبر 1321742

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باراک اوباما ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین بنزین تیم ملی فوتبال ایران بارش برف باران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ استان کردستان حسن روحانی لیگ برتر نوزدهم شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی

رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، در کاخ ریاست جمهوری سریلانکا به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گ ریاست جمهوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

روسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 747617

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند