Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، درباره تمهیدات این سازمان جهت خدمت‌رسانی به افراد بی‌خانمان با توجه به کاهش محسوس دمای هوا از روز گذشته گفت: وجود دارد همچنین از شب گذشته افزایش پذیرش داشته‌ایم و تنها نگرانی‌مان این است که در برخی از نقاط تهران متوجه افراد بی‌خانمان نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در صورتی که شهروندان متوجه حضور افراد بی‌خانمان شدند با شماره 137 تماس بگیرند تا ما اقدامات لازم را جهت انتقال آنها به گرمخانه‌ها انجام دهیم.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ادامه داد: تعداد گشت‌های سازمان جهت شناسایی و انتقال افراد بی‌خانمان افزایش یافته و 2 برابر شده است و آمار آن از 15 تا 20 گشت به 40 واحد گشت رسیده است.

حسینی گفت: جهت شناسایی افراد بی‌خانمان و انتقال آنها در برخی از مناطق تهران از جمله دره فرحزاد و اسلام‌آباد چالش داریم که طی تفاهم با بخش غیردولتی و سمن‌ها تیم ویژه‌ای تشکیل شده است تا این افراد را شناسایی و به مراکز انتقال دهیم و این نخستین بار است که مأموریت راهبردی و عملیات میدانی را به سمن‌ها سپرده‌ایم.

وی گفت: تیم‌های ویژه در منطقه هرندی، شوش، خولازیر، دره‌فرحزاد و اسلام‌آباد مستقر شده‌اند تا در پاتوق بی‌خانمان‌ها حضور و اگر این افراد به گرمخانه‌ها نیامده‌اند اقدامات لازم را جهت نجات جان آنها انجام دهیم.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: این تیم‌ها تلاش می‌کنند که غذای گرم و پتو و لباس را به افراد بی‌خانمان که به گرمخانه نمی‌آیند برسانند چرا که برخی از این افراد به دلیل اینکه مصرف کننده شدید موادمخدر هستند تمایل به حضور در گرمخانه ندارند.

حسینی گفت:‌ از 15 آ‌بان همه گرمخانه پایتخت شبانه‌روزی شده و مشکل پذیرش افراد بی‌خانمان نداریم همچنین اتوبوس‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که به صورت سیار اسکان بی‌خانمان‌ها را انجام دهند که این اتوبوس‌ها بیشتر در 5 منطقه که دچار چالش هستیم استقرار می‌یابد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی سیدمالک حسینی بی‌خانمان‌ها کارتن‌خواب‌ها استقرار اتوبوس ویژه بی‌خانمان‌ها در تهران خدمت‌رسانی به افراد بی‌خانمان تماس با 137 گرمخانه‌ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بی خانمان ها کارتن خواب ها تماس با 137 گرمخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد