Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:38:14 GMT

روزی که «نیستلروی» «رونالدو» را به گریه انداخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۱۷۳۰

روزی که «نیستلروی» «رونالدو» را به گریه انداخت

رونالدو که به عنوان بازیکنی جوان و تازه‌وارد به اولدترافورد آمده بود تا باتجربه‌ترها را به چالش بکشد، در مقطعی با نیستلروی دچار تنش و درگیری شد.

در این بین، «لوئیس ساها» با افشای داستان این درگیری اظهار داشت: نیستلروی مغرور بود و دوست داشت تمام پاس‌ها به او ختم شود و گاهی اوقات در راستای پیشرفت رونالدو و «وین رونی»، «سر الکس فرگوسن» کار سختی را برای مدیریت کردن این شرایط داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آیا روت رونالدو را گریه انداخت؟ بله؛ فکر می‌کنم داستان‌هایی وجود داشت اما زمانی که پدر کریستیانو فوت کرد، آنها غائله را ختم کردند؛ زمانی که ۲ بازیکن خیلی مغرور هستند، از این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد اما اطمینان دارم نیستلروی از برخی حرف‌های خود پشیمان است.

ساها در ادامه گفت: کریستیانو یک حیوان درنده بود؛ نمی‌دانم شاید شما بگویید انسان است اما از همان دورانی که ۱۸ یا ۱۹ سال داشت، می‌شد  دید که او عادی نیست؛ بازیکنانی مثل رونالدو که توانایی‌های زیادی دارند صرفا به دلیل مستعد بودن نیست بلکه پای سختکوشی نیز در میان است؛ ستاره‌های تنیس توپ را بهتر نمی‌زنند یا تکنیک‌های بهتری بلد نیستند بلکه بیشتر از بقیه تلاش کرده‌اند و کریستیانو نیز همین کار را انجام داد.

برچسب‌ها کریستیانو رونالدو منچستریونایتد سر الکس فرگوسن وین رونی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو منچستریونایتد سر الکس فرگوسن وین رونی کریستیانو رونالدو منچستریونایتد سر الکس فرگوسن وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم