Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: علت اصلی واحدهای باقی مانده گرانی،تورم و چند طبقه ساختن واحدهای مسکونی است. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دومین سالگرد زلزله 96 فرصتی است که اقدامات و حیات دوباره مردم را به آنها تبریک بگوییم اظهار داشت: این روزها در فضای مجازی بحثی مطرح می‎شود مبنی بر اینکه خدمات و مشکلات را در تقابل همدیگر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به دلیل زلزله سال 96 مشکلات و مصیبت‌های زیادی را مردم ما تحمل کردند خاطرنشان کرد: خدمات بسیار ارزنده‌ای در استان شکل گرفته و این خدمات به معنای باقی نماندن مشکل نخواهد بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه از مجموع 130 هزار واحد مسکونی خدماتی و صنفی که در استان تخریب و یا آسیب دیده‎اند 5385 واحد مسکونی باقی مانده است عنوان کرد: معدل بازسازی در استان کرمانشاه بیش از 95 درصد است.

واحدهای مسکونی مناطق سیل‌زده لرستان تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسدواحدهای مسکونی حریم رودخانه «کرگانه» خرم‌آباد در معرض خطر قرار دارندآخرین وضعیت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان لرستان؛ تعمیر 17500 واحد مسکونی ‌پایان یافت

بالایی با اشاره به اینکه از40 هزار و 162  واحد مسکونی تخریبی در استان تنها 5356 واحد باقی مانده و و به نوعی در واحدهای تخریبی معدل ما 87 درصد است عنوان کرد: علت اصلی واحدهای باقی مانده گرانی،تورم و چند طبقه ساختن واحدهای مسکونی است.

وی با بیان اینکه  پایان بازسازی و مرمت 67 هزار واحدهای تعمیری را پس از دوسال از زلزله سال 96 اعلام می‎کنیم عنوان کرد: بازسازی 12 هزار و 952 واحد دامی تخریبی، بازسازی 9614 واحد صنفی، 78 مدرسه با 415 کلاس، بازسازی 13 هزار و 742 واحد  مسکونی خانواده‎های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که به صورت 100 درصد شکل گرفته را پس از دوسال اعلام می‎کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه  خاطرنشان کرد: از 27 هزار واحد مسکونی که در روستاها در زلزله سال 96 تخریب شده است، 960 واحدی باقی مانده که حداکثر تا پایان سال اتمام بازسازی را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/834/ع

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی خبرنگاران استان در اردیبهشت امسال خبر داد.

رامین الماسی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مقدمات کار پروژه مسکن خبرنگاران استان فراهم شده، گفت: پیمانکاران در این زمینه مشخص شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم.

وی افزود: مشکل کار در حال حاضر بحث تامین سهم آورده است که متاسفانه برخی خبرنگاران هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

الماسی تاکید کرد: پیشروی کار به پرداخت به موقع سهم آورده بستگی دارد و انتظار داریم  سهم آورده از سوی متقاضیان به موقع تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن خبرنگاران در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تعهد ما تا مرحله سفت کاری است و این کار ظرف ۹ ماه انجام خواهد گرفت.

الماسی گفت: این پروژه بصورت واحدهای سه طبقه حیاط دار احداث می شود که در هر طبقه هم دو واحد مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برنامه داریم تا تکمیل سهم آورده از سوی خبرنگاران، واحدها را با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی واحدها پیش ببریم.

الماسی در خصوص ثبت نام جدید از خبرنگاران هم گفت: سامانه مسکن ملی بصورت کشوری است و زمانی که سامانه بازگشایی شود، امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی کرمانشاه(مسکن خبرنگاران) در انتهای شهرک امام (ره) واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • تبدیل ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی در کشور