Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز برخی خیابان‌ها در شهرهای مختلف استان لرستان صحنه تجمع‌ آرام مردمی برای طرح دغدغه‌ها و مطالباتشان بعد از اصلاح قیمت بنزین بود.

به گزارش مهر، در مرکز استان لرستان برخی مناطق شهر ازجمله میدان کیو و خیابان مطهری امروز شاهد تجمع آرام مردمی بود که با خاموش کردن ماشین‌هایشان به سیاست‌های دولت در زمینه اصلاح قیمت بنزین واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همراهی نیرو‌های پلیس با مردم معترض از ویژگی‌های تجمع آرام امروز در خرم آباد و سایر شهرستان‌های استان بود.   در برخی تجمع‌ها شعار‌هایی در مورد گرانی و تورم سر داده شد.   هم اکنون شهر‌های استان لرستان در آرامش به سر می‌برند و تاکنون تجمع مردمی در فضایی آرام برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لرستان خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با رشد ابر در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان، وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت وزش تندباد لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک محلی و بارش پراکنده باران و رعدوبرق مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی، مرکزی و نواحی شرقی استان در ساعاتی از امروز تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6087415

دیگر خبرها

  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است