Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در سال 98، روز جمعه اول آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور روز جمعه اول آذرماه با حضور 4 تیم راه یافته از دور مقدماتی این مسابقات در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های بازار بزرگ ایران و اترک خراسان شمالی بعنوان تیم های اول و دوم گروه الف و تیم های #تا ثبت جهانی توس و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بعنوان تیم های اول و دوم گروه ب به مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور راه یافتند.

بر این اساس دیدارهای نیمه نهایی این مسابقات به شرح زیر برگزار خواهد شد:

بازار بزرگ ایران- دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
#تا ثبت جهانی توس – اترک خراسان شمالی

تیم های پیروز دیدارهای نیمه نهایی دیدار فینال و تیم های بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

ساعات برگزاری رقابت های نیمه نهایی، رده بندی و فینال متعاقبا اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: برنامه مسابقات و اسامی ناظران و داوران مشخص شد برنامه رقابت‌های هفته اول و دوم کشتی فرنگی و هفته اول کشتی آزاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه های کشور رقابت کشتی آزاد لیگ برتر نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال