Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از آمادگی کامل این شرکت برای عبور از فصل زمستان خبر داد و گفت: شرکت انتقال گاز همانند سال‌های گذشته آماده گذراندن فصل سرما همراه با انتقال پایدار، ایمن و مطمئن گاز طبیعی است.
به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، سعید توکلی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مسیر اجرای تعمیرات اساسی و آمادگی انتقال پاک، پایدار، ایمن و بهره‌ور گاز گفت: افزون بر انجام تعمیراتی که از پارسال تعریف شده بود، بعضی از اقدام‌های تعمیراتی دیگر به سبب وقوع برخی حوادث مانند سیلاب فروردین‌ماه امسال، به صورت اضطراری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پرونده تعمیرات اساسی سال 98 شبکه انتقال گاز ایران بسته شده است، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز، همه برنامه‌ها به‌موقع انجام شد و ما اکنون برای گذراندن زمستان آماده‌ایم.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: افزون بر 305 توربوکمپرسور و 84 ایستگاه تقویت فشار گاز، اکنون 37 هزار و 169 کیلومتر خط لوله بهره‌برداری‌شده مهیا هستند تا ظرفیت گاز تعریف‌شده را انتقال دهند و زمستانی آرام را برای هموطنان در گوشه و کنار کشور فراهم کنند.
به گفته توکلی، افزایش قابل توجه میزان تعمیرات اساسی به لحاظ کمیت و کیفیت با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست. امسال نه تنها همه آثار ناشی از تشدید تحریم‌ها با تکیه بر توان متخصصان مستعد داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی خنثی شد و برنامه‌های تعمیراتی به ثمر نشست، بلکه حتی تعمیراتی که در برنامه بلندمدت شرکت بود نیز به پایان رسیده و ناوگان انتقال گاز برای ورود به فصل زمستان مهیا و تجهیز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳

تین نیوز

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ناوگان پروازی خود را برای انجام عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ آماده می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" محمدرضا حسن بوذری سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات "هما " با  گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود. با توجه به گستردگی این عملیات در سطح کشور، "هما" تمهیداتی برای انجام این عملیات پیش بینی و برنامه ریزی کرده است.

حسن بوذری افزود: یکی از این اقدامات آماده سازی ناوگان برای انجام پروازهای این عملیات است.

وی در ادامه گفت: در حج تمتع ۱۴۰۳، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درنظر دارد از ناوگان ایرباس خود بهره گیرد. لذا طبق برنامه ریزی، بازرسی های ناوگان ایرباس A۳۰۰-۶۰۰, A۳۱۰, A۳۰۰B۴ در این عملیات از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد.

سرپرست معاونت مهندسی و تعمیرات "هما" به تعمیرات اساسی دو فروند هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ و A۳۱۰-۳۰۰ که در عملیات حج استفاده خواهند شد اشاره کرد و گفت: هم اکنون هواپیمای A۳۰۰-۶۰۰ تحت تعمیرات سازه ای (S-CHECK) وایرباس A۳۱۰-۳۰۰ نیز تحت تعمیرات چک C قرار دارند که تمامی تعمیرات توسط متخصصان مهندسی و تعمیرات در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

بوذری در مورد این نوع تعمیرات گفت: در این نوع تعمیرات تمامی قسمت های بال و بدنه، موتورها و سیستم های الکترونیک مطابق با آخرین استانداردها و بر اساس دستورالعمل کارخانه سازنده مورد بازرسی و چک های دقیق قرار می گیرند. براساس برنامه ریزی صورت گرفته این هواپیماها در صورت تأمین قطعات مورد نیاز پیش از آغاز عملیات حج فعال خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی آمادگی برای گذر موفق از پیک مصرف برق سال‌ جاری
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • استقبال ۵۰ درصدی مودیان از اظهارنامه های پیش فرض
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • پایان عملیات تعمیر توربین واحد شماره ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور