Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: اولین اردوی دانشجویی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در قالب پانزدهمین دوره مجموعه‌های اردوهای طرح ملی تحت عنوان "اردوهای فناورانه ایران مرز پرگهر"، با حضور ۳۵ نفر از دانشجویان دختر در بیرجند برگزار شد.

حمید مرادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین اردوی دانشجویی در قالب پانزدهمین دوره مجموعه اردوهای طرح ملی "ایران مرز پرگهر" توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز گردشگری دانشجویان ایران با هدف بازدید از مواریث تاریخی ایران اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان در این بازدید از بافت تاریخی شهرستان بیرجند شامل؛ مدرسه شوکتیه، مسجد خواجه‌ها، پست‌خانه قدیم، موزه فرهنگ اقوام و عروسکی استان، آب‌انبار محسن زاده، موزه مردم‌شناسی و موزه طبیعی ایران بازدید به عمل آوردند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در این طرح، کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری استان درباره بناها و آثار تاریخی ایران برای دانشجویان صحبت کرده و دانشجویان از نزدیک با این مواریث آشنا شدند.

مرادی یادآور شد: این اردوها در طول سال تحصیلی برای تمامی دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان بیرجند توسط مرکز گردشگری، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم

دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ضرورت تبادل نظر و گفتگو در مورد برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی سال ۱۴۰۳، از برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 
 
دکتر شجاعی با بیان اینکه این نشست به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن امام علی (ع) برگزار خواهد شد. 
 
گفتنی است سخنرانی مسئولان، هم‌اندیشی معاونین، زیارت و غبارروبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س)، تشرف به مسجد مقدس جمکران، بازدید از موزه دین و دنیا و ظرفیت‌های فرهنگی مذهبی شهر مقدس قم از جمله برنامه‌های این نشست سه روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم