Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:19:02 GMT

مردم افزایش خودسرانه قیمت کالاها را گزارش دهند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۲۲۵

مردم افزایش خودسرانه قیمت کالاها را گزارش دهند

رسول جهانگیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جدیت این نهاد برای جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت‌ها، ادامه داد: اتاق اصناف اصفهان گروه‌های رصد بازار و بازرسی خود را افزایش می‌دهد و بصورت میدانی و غیر حضوری وضعیت داد و ستد را دنبال می‌کند.

رییس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: صبح امروز جلسه‌ای با حضور روسای اتحادیه‌های برخی از مشاغل برگزار شد و هماهنگی‌های لازم صورت گرفت که خود اتحادیه‌ها نیز برای رصد بازار مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با تاکید بر اینکه برای تامین و توزیع کالاها و اجناس اساسی در این منطقه هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: برخی اجناس حتی برای ۶ ماه آینده هم ذخیر شده‌اند و شماری دیگر نیز حتی تا ۱۲ تا ۱۸ ماه دیگر ذخیره و قابل توزیع خواهند بود.

وی با بیان اینکه سهمیه بنزین وسایلی مانند تاکسی و وانت تلفنی، پیک موتوری و آموزشگاه رانندگی باید بطور مجزا محاسبه شود، تصریح کرد: در این ارتباط مشغول برنامه‌ریزی هستیم.

رییس اتاق اصناف با اشاره به اینکه تامین به موقع کالاهای اساسی اولویت این نهاد است، خاطرنشان کرد: برخی از شایعات مربوط به فضای مجازی است و بطور قطع نباید به آنها اعتنا کرد.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه سهمیه‌بندی شد، طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان است.

برچسب‌ها اصناف سهمیه بندی بنزین اصفهان اتاق اصناف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصناف سهمیه بندی بنزین اصفهان اتاق اصناف ایران اصناف سهمیه بندی بنزین اصفهان اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت