Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در استان اندیشیده شده است، گفت: همه ظرفیت‌های استان را برای برگزاری مطلوب این اجلاسیه به کار می‌گیریم. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز در استان اظهارداشت: این دوره از اجلاسیه با موضوع « نماز و مدرسه» برگزار می‌شود و در همین زمینه آموزش و پرورش استان، پیش‌اجلاسیه‌های نماز را در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه سراسری نماز، یک رویداد فرهنگی بزرگ در استان است، گفت: باید از ظرفیت این اجلاسیه و برنامه‌های مشابه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرها و روستاهای استان بهره گرفت.

کارگروه‌های تخصصی اجلاس نماز در استان بوشهر تشکیل می‌شودتجلیل از برگزیدگان چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر به روایت تصویر76 اثر به دبیرخانه چهارمین اجلاس نماز استان بوشهر ارسال شد

استاندار گلستان با تأکید براینکه همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری شایسته این اجلاسیه پای کار باشند، افزود: تمهیدات لازم درباره برگزاری این اجلاسیه و اعتبارات موردنیاز آن پیش‌بینی و تأمین شده است و همه ظرفیت‌های استان را برای برگزاری شایسته و باشکوه این اجلاسیه به کار خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز آذرماه امسال در استان گلستان برگزار می‌شود و کمیته‌های این اجلاسیه نیز در حال تهیه مقدمات برگزاری این رویداد هستند.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد : فردا ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد.
همچنین نمازجمعه رشت ، فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق پس از نماز جمعه در اردبیل
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز