Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوای مجریه ، مقننه و قضاییه برگزار شد.

بامداد جمعه ماه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، از ساعت صفر روز ۲۴ ماه آبان سهمیه‌بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین‌سوز اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تکمیل می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر

ستوده نژاد در نشست هماهنگی جشنواره فرهنگی - ورزشی عشایر استان گفت: بعد از تور بزرگ دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، جشنواره کلیبر رویداد فرهنگی - ورزشی بزرگ و مهمی برای استان به شمار می‌رود با این حال برجسته کردن برخی وقایع که از سوی ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات جشنواره رقم می‌خورد می‌تواند بر تاثیرگذاری و ترغیب مردم به حضور گسترده درجشنواره کمک کند از این رو از رسانه‌ها انتظار می‌رود نگاه دقیق و همه جانبه‌ای به جشنواره داشته باشند، ضمن اینکه تا پیش از موعد برگزاری جشنواره، لازم است با تبلیغات رسانه‌ای گسترده، مردم را به حضور در جشنواره کلیبر ترغیب کرد و حتی پس از جشنواره هم با بازتاب تمامی مراحل برگزاری جشنواره چه در زمینه برنامه‌های فرهنگی و چه در زمینه برنامه‌های ورزشی، ابعاد آن به مردم عیان شود.

وی با بیان این که این نشست به منظور هماهنگی بهتر و بیشتر برای مناسب سازی شرایط برای برگزاری مسابقات ورزشی به خصوص اسب دوانی را با رعایت اصول ایمنی جزو ملزومات جشنواره برشمرد و افزود: این مهم با هماهنگی تمامی ارگان‌های مربوط ممکن خواهد شد.

فرماندار کلیبر هم در این نشست گفت: جشنواره جاپای خود را به عنوان یک رویداد بزرگ و مهم فرهنگی - ورزشی در استان باز کرده است و برگزاری چندین ساله آن هم، جشنواره را به بلوغ و پختگی لازم رسانده است ضمن این که آداب و رسوم مربوط به عشایر و ورزش‌های سنتی را هم احیا کرده و از فراموشی آنها جلوگیری می‌کند.

بهادری حضور خانوادگی شرکت کنندگان برای تماشای مسابقات و آیین‌های عشایر را فرصتی مناسب برای ایجاد فضایی صمیمی میان افراد خانواده و افزایش روحیه امید به زندگی و شور و نشاط بیان کرد و گفت: بر این اساس همه‌ی ما در قبال برگزاری باشکوه جشنواره و فراهم کردن محیطی مناسب برای حضور تماشاگران مسئولیم و موظفیم برای خلق لحظاتی پر از شادی و نشاط مردمِ حاضر در جشنواره بکوشیم چنانچه مصوبه جشنواره پارسال در ۶۳ بند هم نشان از اهمیت دادن به این موضوع و جزئیات برگزاری جشنواره است.

وی پوشش کامل جشنواره کلیبر و پخش زنده جشنواره از صصدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی را خواستار شد و گفت: با توجه به نزدیکی محل برگزاری جشنواره در منطقه قشلاقی هارنا به استان اردبیل و استقبال و تقاضای مردم این استان، انتظار داریم با هماهنگی لازم، جشنواره کلیبر از صدا و سیمای مرکز اردبیل هم به صورت زنده پخش شود تا فرهنگ و آداب و رسوم عشایر منطقه کلیبر علاوه بر استان در استان همجوار اردبیل هم تعمیم یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن افزایش نیافت
  • حقوق ۱۴۰۳ بدون تغییر / حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • نتیجه جلسه مهم شورای عالی کار؛ آیا دستمزد ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد؟
  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • محسن رضایی : نقشه راه اقتصادی در حال نهایی‌ شدن است
  • محسن رضایی: نقشه راه اقتصادی در حال نهایی‌شدن است