Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@01:49:50 GMT

اختلال در ۲ خط اتوبوسرانی تهران بر اثر بارش برف

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۲۷۲

اختلال در ۲ خط اتوبوسرانی تهران بر اثر بارش برف


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: ۲ خط اتوبوسرانی واقع در شمال پایتخت به دلیل بارش برف دچار اختلال شد که در تلاشیم این خطوط باز شود.
پیمان سنندجی روز شنبه به ایرنا توضیح داد: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به شروع بارش برف پاییزی از صبح امروز گفت: در خط ۴ جنوب به شمال چمران روبروی آتی ساز و خط ۱۰ مسیر دانشگاه علوم تحقیقات به دلیل بارش برف اعزام اتوبوس نداریم و تلاش ما در مدیریت شهری این است که در صورت کاهش بارش‌ها و تمهیدات نیرو‌های خدمات شهری و بازگشایی معبر تردد اتوبوس‌های بی آری تی در این دو خط نیز به روال عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: کمبود اتوبوس نداریم و تعداد اتوبوس‌ها امروز از همه روز‌ها بیشتر است.

به گفته این مقام مسئول، با مانتورینگ آنلاین مسیر‌های اتوبوس، کمبود‌ها را تا حد امکان برطرف خواهیم کرد.

امروز پیروز حناچی شهردار تهران نیز در توئیتی درباره اختلال در تردد خودرو‌ها در مسیر‌های اصلی پایتخت نوشت: در برخی شریان‌های اصلی انسداد رخ داده که در تلاشیم با هماهنگی دستگاه‌ها آن‌ها را بازگشایی کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اتوبوسرانی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران