Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: سه سرنشین خودروی پراید بر اثر واژگونی تریلر حامل سنگ جان خود را از دست داده‌اند.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه رانندگی محور بزرگراه آزادگان اظهار کرد: ااین حادثه ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان  اینکه در این حادثه یک دستگاه تریلر حامل سنگ بر روی یک دستگاه خودروی پراید واژگون شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از دو ایستگاه ۱۰ و ۲۲ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: متاسفانه هر سه سرنشین خودروی پراید در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 397024

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني تصادفات رانندگی پراید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه امروز جمعه، یک دستگاه خودرو سمند دچار حادثه و واژگون شد که با توجه به شدت حادثه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی از واژگونی خودرو سمند در محور نورآباد به گورچک از توابع شهرستان شازند خبر داد و گفت: در این حادثه متأسفانه یک مرد ۵۷ ساله در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی جهت ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6082575

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش