Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@15:48:06 GMT

تهدید کونته با فشنگ؛ سر اسب در راه است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۳۵۱

تهدید کونته با فشنگ؛ سر اسب در راه است؟

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان بعد از دریافت یک فشنگ از طریق پست، توسط پلیس ایتالیا تحت مراقبت قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دو رسانه معتبر ایتالیایی کوریره دلا سرا و گاتزتا دلو اسپورت گزارش دادند که آنتونیو کونته، سرمربی اینتر میلان بعد از آنکه از طریق پست پاکتی دریافت کرده که حاوی یک فشنگ بود، از طرف پلیس ایتالیا تحت مراقبت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش‌ها، آنتونیو کونته در خانه خود پاکتی از طریق پست دریافت کرده که آدرس فرستنده‌اش ناشناس بوده. در این پاکت نامه‌ای وجود داشته که تهدیدهای زیادی علیه کونته مطرح کرده بوده ولی نکته نگران‌کننده یک فشنگ بوده که همراه این پاکت برای کونته ارسال شده است.

 

 

پلیس ایتالیا تحقیقات رسمی در این باره را آغاز کرده و کونته در حال حاضر تحت مراقبت پلیس قرار دارد. نیروهای پلیس بیرون از خانه کونته مستقر شده‌اند و او زمانی که در تمرین های اینتر حضور دارد هم از طرف پلیس تحت مراقبت است.

 

در گذشته چندین نفر از سیاستمداران این کشور از جمله سیلویو برلوسکونی، رئیس‌جمهور سابق ایتالیا و مالک باشگاه آث میلان هم به عنوان تهدید نامه‌های حاوی فشنگ دریافت کرده بودند.

 

این گزارش‌ها مدعی است پلیس ماجرا را جدی گرفته ولی در عین حال معتقد است فرستنده نامه تنها قصد تهدید داشته و دست به اقدام عملی علیه او نخواهد زد. باید دید تهدیدها علیه کونته با اقدامات پلیس متوقف خواهند شد یا این مربی ایتالیایی باید منتظر تهدیدات جدی‌تری به سبک پدرخوانده باشد.

 

کونته در تابستانی که گذشت هدایت اینترمیلان را به عهده گرفت و تیمش در حال حاضر با یک اختلاف با یوونتوس صدرنشین در رتبه دوم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد.

 

آنتونیو کونته اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد دوازده نوزاد در تعطیلات نوروزی در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، امید براتی افزود: هشت نوزاد پسر و چهار نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند.

وی گفت: حال عمومی نوزادان خوب است.

رئیس بیمارستان کیش گفت: سال گذشته نیز ۵۰۰ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

مسئول بخش اطفال بیمارستان کیش نیز گفت: نوزادانی که زودتر از زمان تولد به دلیل شرایط مادر و یا نوزاد متولد می‌شوند در بخش نوزادان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرند.

احمدوند افزود: دو نوزاد نارس و سه نوزاد با روش زایمان طبیعی در بیمارستان متولد شدند و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنترل بیماریهای واگیر در مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های مرزی خراسان رضوی
  • تولد دوازده نوزاد در تعطیلات نوروزی در بیمارستان کیش
  • راز عمر ۱۰۰ساله مردم این کشور چیست؟
  • تاکید پلیس فتا بر مراقبت از کارت‌های بانکی
  • تهدید هوش مصنوعی علیه ۸ میلیون شغل در انگلیس
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • اسرائیل گزارشگر سازمان ملل را تهدید کرد
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • مراقبت سندرومیک بیش از ۸۲ هزار نفر در پایگاه‌های مرزی خراسان رضوی
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا