Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:40:59 GMT

تنفس هوای پاک در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۳۸۹

تنفس هوای پاک در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت در حال حاضر در شرایط پاک قرار دارد و به دلیل بارندگی‌ها کم و بیش این شرایط تا فردا (۲۶ آبان) تداوم دارد.

به گزارش ایسنا، براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در نخستین ساعات امروز (۲۵ آبان) همراه با افزایش تردد خودروها، غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق در برخی مناطق افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند با توجه به وزش باد و بارش پراکنده برف، کیفیت هوای شهر تهران در محدوده سالم قرار خواهد گرفت.

با تداوم بارش‌ها طی روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده فراهم می‌شود و در اکثر مناطق کیفیت هوا در وضعیت مطلوب خواهد ماند. همچنین در اواخر وقت امروز با افزایش حجم ترافیک و کاهش سرعت باد، در مناطق پرتردد شاهد تجمع آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق خواهیم بود و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

با برقراری آسمان ابری همراه با بارش‌های پراکنده تا صبح فردا (۲۶ آبان) و کاهش سرعت باد، ازدیاد تردد خودروها در ساعات اولیه سبب تجمع ذرات معلق در بیشتر مناطق پایتخت می‌شود و کاهش کیفیت هوا نسبت به روز قبل را به دنبال دارد.

طی روز نیز جو آرام و آسمان ابری، پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند و بنابراین انباشت آلاینده‌ها هم‌زمان با ساعات اوج ترافیک شامگاهی کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس را در بیشتر مناطق به دنبال دارد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۵۷ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۴۵ در شرایط پاک قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواي پاك کیفیت هوای تهران هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6085992 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • حال هوای تهران خوب است
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است