Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:00:33 GMT

در مورد تعمیرکاران لوازم‌خانگی چه می‌دانید؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۴۶۶

در مورد تعمیرکاران لوازم‌خانگی چه می‌دانید؟

آیا می‌دانید دلالان تعمیرات لوازم‌خانگی چه کسانی هستند و چطور بدون داشتن هیچ تخصصی در زمینهٔ تعمیر لوازم‌خانگی روزانه میلیون‌ها تومان از این طریق پول به جیب می‌زنند؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پکیج کار، اگر می‌خواهید در مورد دلالان شرکت‌های خدماتی و تعمیراتی در کشور و پول کلانی که به‌راحتی بدون کمترین زحمتی کسب می‌کنند بیشتر بدانید با ما همراه شوید؛ و در ادامه نکات مهمی را به شما آموزش خواهیم داد که در دام این افراد گرفتار نشوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و جایگاهی که فضای مجازی در بین اقشار جامعه پیدا کرده است و همچنین راحتی کار با اینترنت و در دسترس بودن آن امروزه افراد برای پیدا کردن هر چیزی سریعاً شروع به جستجو در اینترنت می‌کنند و اقدام به خرید کالا و یا درخواست خدمات مورد نیاز خود می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال قبل از اینکه اینترنت جزو جدانشدنی زندگی ما شود در صورت خراب‌شدن یکی از لوازم‌خانگی باید از منزل خارج‌ شده و با پرس‌وجو به دنبال یک مغازه تعمیراتی می‌بودید که مطمئناً این کار بسیار زمان‌بر و طاقت‌فرسا خواهد بود، ضمن اینکه ممکن است پس از کلی زحمت فقط یک مغازه تعمیراتی را پیدا کنید که آن هم سرش خیلی شلوغ باشد و مجبور باشید چند روز فقط منتظر مراجعه تعمیرکار باشید.

ولی امروز خوشبختانه به لطف پیشرفت تکنولوژی با یک گوشی موبایل و یک جستجوی ساده تو اینترنت می‌توانید کلی شماره تلفن تعمیرکار پیدا کنید که در صورت تماس به‌سرعت در محل حاضر می‌شوند.

ولی هر تکنولوژی جدید علاوه بر تمام مزیت‌هایی که دارد ممکن است معایبی نیز داشته باشد.

یکی از معایب مهمی که در حال حاضر درخواست تعمیرکار اینترنتی پیدا کرده است پیدایش دلالانی هست که در زمینهٔ فنی هیچ تخصصی نداشته ولی به دلیل مهارت بالایی که در زمینهٔ بازاریابی اینترنتی دارند اقدام به ساخت سایت‌های زیبا و جذاب کرده و از این طریق مشتری زیادی جذب می‌کنند و با ارائه آدرس به تعمیرکاران مبتدی و تازه‌کار و دریافت پورسانت درآمد زیادی کسب می‌کنند.

دلایلی که تماس با این مراکز اصلاً به سود شما تمام نمی‌شود:

اول اینکه تعمیرکارانی که با این مراکز کار می‌کنند اغلب افراد تازه‌کار و مبتدی هستند که به‌تازگی مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کرده‌اند ولی چون برای گذراندن دوره عملی و کسب تجربه می‌بایست به استادکاران مبلغی نیز پرداخت کنند تا کار را به‌صورت عملی یاد بگیرند و هیچ مرکز معتبری بدون داشتن سابقه به آن‌ها کار نمی‌دهد ولی با همکاری با این مراکز هم تجربه کسب می‌کنند و هم درآمدی خواهند داشت.

دلیل بعدی این است که این مراکز با قوانینی که طرح کرده‌اند خود را به‌صورت قانونی از تمام امور تعمیرکاران جدا کرده‌اند و در صورتی‌ که هر مشکلی با تعمیرکار پیدا کنید به‌هیچ‌عنوان مسئولیت کار تعمیرکاران را به عهده نخواهند گرفت.

خوب حالا در این اوضاع آشفته چگونه یک مرکز معتبری را پیدا کنیم که هیچ‌کدام از این مشکلات را نداشته باشد و در نهایت رضایت مشتری را پس از انجام کار به وجود آورد؟

به چند نکته اشاره می‌کنیم که اگر قصد درخواست تعمیرکار از طریق اینترنت را دارید حتما باید به آن‌ها دقت کنید:

- او ل اینکه به دنبال مراکز تخصصی باشید

به این معنا که اغلب این دلالان معمولا در سایت خود از خدمات کارواش گرفته تا پرستار کودک و تعمیرات پکیج، تقریباً همه کار انجام می‌دهند.

- پس شما وقتی به‌عنوان‌مثال درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور را دارید و این عبارت را در اینترنت جستجو می‌کنید و سایتی را که باز می‌کنید قبل از ثبت سفارش کمی در سایت کاوش کنید تا متوجه شوید تخصص اصلی این مجموعه چیست.

- پیشنهاد می‌کنیم سعی کنید اگر پکیج دیواری منزل خراب‌ شده است و برند پکیج شما ایران رادیاتور می‌باشد و همچنین ساکن محدوده‌ای در غرب استان تهران هستید و قصد پیدا کردن یک تعمیرکار پکیج را دارید به‌جای سرچ عبارت تعمیرات پکیج تهران این عبارت را سرچ کنید: تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران

و یا

تعمیر پکیج غرب تهران

در این حالت شما تعمیرکاری را پیدا کرده‌اید که به‌صورت تخصصی تعمیرات ایران رادیاتور را انجام می‌دهد و همچنین در نزدیکی محل سکونت شما می‌باشد.

- نکته خیلی مهمی که پیشنهاد می‌کنیم قبل از تماس با هر تعمیرکاری دقت کنید مطالب آموزشی که این افراد در سایت خود منتشر کرده‌اند آیا به‌صورت تخصصی می‌باشد یا خیر و همچنین جالب است بدانید این افراد هر چقدر هم در زمینهٔ تولید محتوا حرفه‌ای باشند به این دلیل که به‌صورت تخصصی فعالیت نمی‌کنند هیچ فیلم آموزشی در سایتشان نخواهید دید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پکیج کار تعمیر لوازم خانگی تعمیر پکیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت خانگی 5G چیست؟

ایتنا - 5G یک استاندارد جهانی بی‌سیم است و مخفف نسل پنجم است. اپراتورهای تلفن همراه در چند سال گذشته نسل پنجم شبکه‌های سلولی را راه‌اندازی کرده‌اند.
ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) در مطالعه رضایت مشتری در ایالات متحده در سال گذشته رتبه دوم را کسب کردند. برای اکثر مردم، خدمات اینترنت از طریق کابل وارد خانه می‌شود و انتخاب‌ها محدود است. اما با راه‌اندازی شبکه‌های 5G  سریع و کم تأخیر توسط اپراتورهای تلفن همراه، این وضعیت در حال تغییر است. برای برخی افراد، اینترنت خانگی 5G می‌تواند جایگزین مناسبی برای پهنای باند قدیمی‌شان باشد. اپراتورها شروع به ارائه بسته‌های اینترنت خانگی 5G کرده‌اند زیرا به دنبال جبران هزینه‌های شبکه‌های ارتقا یافته هستند و این در نهایت می‌تواند به معنای رقابت واقعی برای ISP ها باشد.
  اینترنت خانگی 5G چیست؟
5G یک استاندارد جهانی بی‌سیم است و مخفف نسل پنجم است. اپراتورهای تلفن همراه در چند سال گذشته نسل پنجم شبکه‌های سلولی را راه‌اندازی کرده‌اند. در مقایسه با نسل قبلی 5G  فرکانس‌های رادیویی را در انتهای طیف بالایی باز می‌کند. به زبان ساده، 5G سریع‌تر است، تأخیر کمتری دارد و می‌تواند دستگاه‌های متصل بیشتری را اداره کند. 

اینترنت خانگی 5G  جایگزینی برای پهنای باند سنتی است. به جای اینکه برای اتصال به اینترنت کابل را به خانه خود بکشید، با یک گیرنده ثابت در داخل یا خارج از خانه خود به صورت بی‌سیم به شبکه سلولی 5G متصل می‌شوید. برای تبدیل سیگنال دریافتی به Wi-Fi و پخش آن در سراسر خانه، همچنان به یک مودم و روتر نیاز دارید.
  آیا اینترنت خانگی 5G  بهتر از پهنای باند سنتی (Broadband) است؟
جواب کوتاه، نه است. پاسخ طولانی‌تر این است که بستگی دارد. اگر کابل فیبر نوری دارید، می‌توانید از اینترنت سیمی فوق سریع لذت ببرید، اما اگر کابل مسی دارید، سرعت اینترنت شما محدود می‌شود. نزدیکی به مراکز انتقال و تقاضای اینترنت در منطقه شما نیز بر سرعت دریافتی شما تأثیر می‌گذارد. 

    مزایا و معایب اینترنت 5G خانگی چیست؟
اینترنت خانگی 5G  نسبت به پهنای باند سیمی چند مزیت دارد، اما سه مزیت بزرگ آن شامل موارد زیر است:
-    از آنجایی که نیازی به کابل فیزیکی نیست، نصب اینترنت خانگی 5G  بسیار ساده‌تر است و احتمالاً می‌توانید آن را خودتان راه‌اندازی کنید.

-    اگر پوشش 5G  خوبی در منطقه خود دارید، احتمالاً می‌توانید از سرعت بالا لذت ببرید.

-    خدمات اینترنت خانگی 5G ممکن است ارزان‌تر از اینترنت سیمی باشد. برخی از شرکت‌های مخابراتی تخفیف‌ها و مشوق‌هایی را برای افزودن سرویس اینترنت 5G  خانگی ارائه می‌کنند.
  برخی از معایب احتمالی اینترنت 5G  خانگی شامل موارد زیر است:
-    پوشش محدود است و احتمالاً در شهرهای بزرگ بهتر است. اگر در منطقه خود پوشش 5G  خوبی ندارید، 5G خانگی گزینه مناسبی برای شما نیست.

-    برای بهترین اتصال به یک گیرنده خوب نیاز دارید. این ممکن است به معنای اتصال آنتن به بیرون خانه باشد، زیرا سیگنال‌های 5G در نفوذ از دیوارها خیلی خوب نیستند و می‌توانند مستعد تداخل باشند.

-    با افزایش پذیرش 5G و گسترش شبکه‌ها، ممکن است متوجه شوید که سرویس اینترنت خانگی 5G شما تحت تأثیر قرار گرفته است. وقتی شبکه‌های 5G شلوغ‌تر می‌شوند، اینترنت خانگی ممکن است کند شده یا دچار وقفه شود.

    آیا می‌توانم اینترنت 5G خانگی دریافت کنم؟
بستگی به محل زندگی شما و پوشش 5G در منطقه شما دارد. این نقشه پوشش از nPerf به شما امکان می‌دهد برای مشاهده پوشش و سرعت دانلود بر اساس اپراتور انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با اپراتور مورد نظر خود تماس بگیرید (بیشتر نقشه‌های پوشش را در وب‌سایت‌های خود دارند)، اما بیشتر آنها فقط خدمات اینترنت خانگی 5G را در مناطق خاص ارائه می‌کنند (در حال حاضر شهرهای بزرگ).
  آیا اینترنت 5G خانگی گران است؟
قیمت اینترنت خانگی 5G تفاوت زیادی با سرویس اینترنت سیمی ندارد. حتی ممکن است برای برخی افراد ارزان‌تر باشد. طرح‌های اینترنت خانگی 5G از حداقل 15 دلار در ماه شروع می‌شود، اما بسته به سرعت و خدماتی که می‌خواهید، اکثر آنها بین 30 دلار در ماه تا 80 دلار در ماه هزینه دارند. بسیاری از اپراتورها برای مشتریان فعلی تخفیف و مشوق‌های دیگر ارائه می‌دهند. 

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد