Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:27:24 GMT

قاطعانه با افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۴۹۵

قاطعانه با افزایش خودسرانه قیمت ها برخورد می کنیم

به گزارش ایرنا، حیدر نعمتی روز شنبه در نشست با نمایندگان اتحادیه ها و اتاق اصناف استان اظهار داشت: طرح افزایش قیمت بنزین با تصویب سران سه قوا اعلام و اجرا شده و مزیت های زیادی از جمله مدیریت سوخت، کاهش مصرف، پیشگیری از آلودگی هوا، جلوگیری از قاچاق سوخت و کمک به معیشت اقشار آسیب پذیر در پی دارد.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه نرخ بنزین ممنوع است و تاکسی داران و سایر وسایل نقلیه عمومی حق افزایش قیمت ندارد زیرا سهمیه مناسبی برای آنها در نظر گرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام به نظارت بر بازار و تشدید بازدیدها در سطح شهر تاکید کرد و افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی در بازار نداریم.

نعمتی گفت: در پی افزایش قیمت بنزین که با تصمیم قوای سه گانه اتخاذ شده است، عواید آن دوباره به خانوارها علاوه بر یارانه باز می گردد.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است و بطور حتم بازرسی و تعزیرات با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: دولت به دنبال سود از محل افزایش قیمت بنزین نیست و با درآمد حاصل از آن به مردم و بویزه اقشار کم درآمد کمک می شود.

وی بر اعلام مزایای مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی بهینه انرژی تاکید کرد و گفت: باید اطلاع رسانی لازم از این طریق به عموم مردم انجام شود.

وی افزود: برای خودروهای مسافربر عمومی سهمیه های ویژه ای در نظر گرفته شده که دیگر دلیلی برای افزایش کرایه وجود ندارد.

وی از همه اصناف و اتحادیه تاکسی داران و حمل و نقل عمومی خواست با همدلی و اطلاع رسانی دقیق به جامعه هدف دولت را در اجرای این طرح کمک کنند.
 

برچسب‌ها استان ایلام بنزین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام بنزین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور استان ایلام بنزین اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است

تین نیوز

سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: طبق قانون توسعه و مدیریت مصرف سوخت باید میزان سفرهای حمل ونقل درون شهری به ۷۵ درصد برسد که در حال حاضر زیر ۵۰ درصد است

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا احمدی سرپرست ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت کشور گفت: متوسط مصرف سوخت حدود ۱۲۰میلیون لیتر در روز است و نسبت به قانونی که پیش بینی شده میزان مصرف سوخت بسیار بیشتر شده است.

به گفته وی این میزان مصرف سوخت به دلیل سوء مدیریت ها در حوزه حمل ونقل عمومی است و با توجه به آنکه قانون توسعه و مدیریت مصرف پیش بینی کرده است که مصرف سوخت روند افزایشی داشته است و فاصله میزان مصرف با قانون پیش بینی شده است.

احمدی فینی گفت: میزان مصرف سوخت، بنزین، گازوئیل و برحسب میزان مسافر جابه جایی آنها و براساس بار است و با توجه به آنکه مقرر شده است ۷۵درصد از سفرهای درون شهری از طریق ناوگان حمل ونقلی و درون شهری انجام شود اما طبق بررسی های صورت گرفته میزان سفرهای انجام شده از طریق ناوگان حمل ونقلی زیر ۵۰ درصد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد + میزان افزایش قیمت نسخه‌ها
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟