Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:23:11 GMT

مسابقات صخره‌نوردی در کرمانشاه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۵۵۸

مسابقات صخره‌نوردی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش ایرنا، این رقابت ها روز گذشته در سرسرای صخره نوردی مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد.

در این رقابت ها که در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، ۳۳ شرکت کننده زن و ۲۷ شرکت کننده مردم باهم به رقابت پرداختند.

یاوری از ملی پوشان سابق صخره نوردی ایران است که تاکنون صعودهای شاخصی را در دیواره هایی با درجه سختی بالا به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سال گذشته با صعود یک روزه زمستانی به قله کل‌جنو برترین صعود فنی ایران را ثبت کرد. 

برچسب‌ها كرمانشاه حوادث کوهستان صخره نوردی فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كرمانشاه حوادث کوهستان صخره نوردی فدراسیون کوه نوردی كرمانشاه حوادث کوهستان صخره نوردی فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری نوبت اول آزمون سراسر ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در مجموع ۶۴ هزار و ۷۱۹ نفر داوطلب در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضاعلی نوروزی اظهار کرد: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ در ۲ نوبت برگزار می‌شود که نوبت نخست آن در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آن در روزهای هفت و هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون از فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفر و گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در این دوره در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسه آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
وی از خانواده‌ها خواست آرامش فرزندان خود را حفظ کنند و به آنها اضطراب وارد نکنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان افزود: توصیه می‌شود که داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوسرانی اصفهان صورت گرفته تا با تقویت ناوگان حمل و نقل، تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون در سطح شهر اصفهان و دانشگاه صنعتی که خارج از شهر است را پوشش دهند.

وی در پایان اضافه کرد: درب تمامی حوزه‌های امتحانی در ساعت هشت صبح بسته خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود داوطلبان آزمون سراسری طوری برنامه‌ریزی کنند که تا پیش از ساعات اعلام شده در حوزه‌های امتحانی خود حضور پیدا کنند؛ همچنین از همراه داشتن هرگونه وسیله اضافی از جمله کیف، کتاب، موبایل و جزوه جداً خودداری کنند.

کد خبر 747700

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴