Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:07:41 GMT

تجهیز صد در صدی ناوگان انتقال گاز برای ورود به زمستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۲۷۱۳

تجهیز صد در صدی ناوگان انتقال گاز برای ورود به زمستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، سعید توکلی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مسیر اجرای تعمیرات اساسی و آمادگی انتقال پاک، پایدار، ایمن و بهره‌ور گاز، اظهار داشت: افزون بر انجام تعمیراتی که از پارسال تعریف شده بود، بعضی از اقدام‌های تعمیراتی دیگر به سبب وقوع برخی حوادث مانند سیلاب فروردین‌ماه امسال، به صورت اضطراری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده تعمیرات اساسی سال ۹۸ شبکه انتقال گاز ایران بسته شده است، افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز، همه برنامه‌ها به‌موقع انجام شد و ما اکنون برای گذراندن زمستان آماده‌ایم. 

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: افزون بر ۳۰۵ توربوکمپرسور و ۸۴ ایستگاه تقویت فشار گاز، اکنون ۳۷ هزار و ۱۶۹ کیلومتر خط لوله بهره‌برداری‌شده مهیا هستند تا ظرفیت گاز تعریف‌شده را انتقال دهند و زمستانی آرام را برای هموطنان در گوشه و کنار کشور فراهم کنند. 

به گفته توکلی، افزایش قابل توجه میزان تعمیرات اساسی به لحاظ کمیت و کیفیت با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: امسال نه تنها همه آثار ناشی از تشدید تحریم‌ها با تکیه بر توان متخصصان مستعد داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی خنثی شد و برنامه‌های تعمیراتی به ثمر نشست، بلکه حتی تعمیراتی که در برنامه بلندمدت شرکت بود نیز به پایان رسیده و ناوگان انتقال گاز برای ورود به فصل زمستان مهیا و تجهیز شده است.

کد خبر 4773611

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید توکلی گاز گاز رسانی زمستان شرکت ملی گاز ایران قیمت بنزین بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی زلزله برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن بنزین بورس تورم قیمت یورو کارت سوخت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت نفت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر، شاهد ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مجید نژادحسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، پیوسته پیگیر نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی بوده‌ایم، اظهارداشت: برهمین اساس، مجوز انعقاد قرارداد خرید 450 دستگاه اتوبوس را به شهرداری دادیم.

وی گفت: این موضوع در قالب 3 قرارداد توسط شهرداری مشهد دنبال می‌شود که قرارداد اول، منعقد شده و در مرحله آزمایش فنی و تحویل 100 دستگاه اتوبوس و مقدمه‌سازی برای ورود آنها هستیم.

نژادحسین با بیان اینکه قرارداد دیگر، مربوط به خرید 130 دستگاه میدل‌باس بود، افزود: 30 دستگاه از این میدل‌باس‌ها تحویل شده ولی 100 دستگاه باقی‌مانده بخاطر تحریم‌ها و نقص‌های فنی و ... امکان تحویل به شهرداری را نداشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، مقرر شد معادل این یکصد دستگاه میدل‌باس، 59 دستگاه اتوبوس شهری خریداری و تحویل شهرداری مشهد شود.

نژادحسین با بیان اینکه در گام نخست، 10 دستگاه اتوبوس از این 59 دستگاه در اسفندماه سال گذشته تحویل و وارد چرخه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد، گفت: مابقی این اتوبوس‌ها نیز ماهانه بین 10 تا 15 دستگاه تحویل شهرداری می‌شود؛ نقطه عطف این اتوبوس‌ها، تحویل یک دستگاه‌ اتوبوس برقی به صورت آزمایشی در اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: اولویت بکارگیری این اتوبوس‌ها در مسیرهایی است که سرفاصله زمانی آنها بیش‌ از حد بوده و باید این سرفاصله کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهارکرد: یکی دیگر از قراردادها نیز مربوط به خرید 250 دستگاه اتوبوس بوده که 200 اتوبوس، 12 متری و 50 دستگاه نیز 18 متری دو کابین است.

نژادحسین گفت: توافقات کلی روی این قرارداد صورت گرفته و امیدواریم تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه شاهد انعقاد آن باشیم؛ روند ورود این ناوگان، از چند ماه پس از انعقاد قرارداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود
  • آماده‌سازی ناوگان ایران‌ایر برای حج ۱۴۰۳
  • مرکز انتقال خون اردکان باید تجهیز شود
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • انجام موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر توپکرانی در نفت و گاز گچساران
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است