Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندو گابریل، دیگر پرونده مهم پرسپولیس است.

طرفداری- با وجود تعاملی که بین باشگاه پرسپولیس و بازیکن پیشین این تیم وجود دارد اما هنوز مطالبات بازیکن برزیلی سرخ‌پوشان پرداخت نشده و وضعیت 102 هزار دلار در این میان نامشخص است.

به گزارش فارس، فرناندو گابریل، بازیکن برزیلی و پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جدایی از این تیم هنوز سال‌هاست که از این باشگاه طلبکار است و این در حالی است که پرداخت مطالبات او دچار اتفاقات عجیب و پیچیده‌ای شد به طوری که با وجود پرداخت مطالبات این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس، پول به دست گابریل نرسید!

گابریل حدود 120 هزار دلار از پرسپولیس طلبکار بود و در زمان مدیرعاملی حمیدرضا گرشاسبی بخشی از این پول پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که 120 هزار دلار بدهی پرسپولیس به گابریل با درخواست این بازیکن به دست ایجنت ایرانی‌اش رسید تا از طریق او این پول به این بازیکن پرداخت شود اما این ایجنت ایرانی فقط حدود 18 هزار دلار از این پول را به گابریل داد که کمتر از 20 درصد از طلب او از پرسپولیس بوده است! این فرد با عنوان اینکه از گابریل طلبکار بوده 102 هزار دلار را برمی‌دارد و این موضوع باعث می‌شود تا گابریل در همین خصوص نامه‌ای به فیفا ارسال کند.

بعد از این اتفاقات، باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از تبعات انضباطی بدهی به گابریل، در دو قسط بخش دیگری از مطالبات این بازیکن برزیلی را به او می‌پردازد. این موضوع باعث شده تا در حدود 23 هزار دلار از مطالبات این بازیکن باقی بماند و مدیران فعلی پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند با این بازیکن تسویه کرده و رضایت او را جلب کنند.

البته مسؤولان فعلی پرسپولیس تعامل خوبی با فرناندو گابریل دارند و این موضوع باعث شد تا آنها در نامه‌ای که چندی قبل با فیفا ارسال کردند خواستار این شدند که طلب فرناندو گابریل برزیلی از محل مطالبات پرسپولیس از فیفا پرداخت شود. فیفا اما به دلیل مشکلات تحریم و مسائل دیگری که وجود دارد با این درخواست موافقت نکرده است. این مسائل باعث شده تا مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال راه‌حل‌هایی باشند تا بتوانند مطالبات این بازیکن را بپردازند هر چند که هنوز تکلیف 102 هزار دلاری که پیش از این باشگاه پرسپولیس برای تسویه با این بازیکن برزیلی پرداخت کرده اما به دست گابریل نرسیده نامشخص است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد