Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان نخستین همایش ملی دوسالانه زمین‌شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر روزهای ۲۸ تا ۲۹ آبان ماه در دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.

آرش امینی، دبیر علمی این همایش در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: ۷۰ مقاله به نخستین همایش ملی دوسالانه زمین‌شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر ارسال‌شده است. بعد از داوری، تعداد ۳۲ مقاله به‌صورت سخنرانی و حدود ۲۰ مقاله به‌صورت پوستر پذیرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه اولین دوره این همایش بوده، استقبال بسیار خوبی داشتیم. کمیته داوری قوی تشکیل‌شده و داوران ترجیحاً اساتید زمین‌شناسی هستند.

دبیر علمی این همایش بیان کرد: محورهای همایش ملی دوسالانه زمین‌شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر، زمین‌شناسی بنیادی، مخاطرات زمین، ذخایر و منابع زمین‌شناختی، زمین‌شناسی مهندسی ساختگاه‌ها، زمین‌شناسی کواترنری و دریایی، زمین گردشگری و زمین باستان شناسی و زمین‌شناسی زیست‌محیطی و پزشکی است.

امینی با اشاره به اینکه افتتاحیه این همایش ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح ۲۹ آبان برگزار می شود، گفت: در روز اول همایش ارائه مقالات شفاهی و پوستر را خواهیم داشت و در روز دوم همایش بازدید علمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود

دریافت 28 MB

سرهنگ ناصر تابش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در دهه پایانی ماه رمضان جهت کمک به عمران بخش‌هایی از مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 6063847

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • روایت بلومبرگ از زمین‌گیرشدن آمریکا مقابل یمن
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟