Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@09:52:12 GMT

تردد در مسیرهای اصلی و فرعی مازندران در جریان است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۰۴۴

به گزارش اکوفارس، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی استان ، تردد در تمامی این مسیرها با رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات در جریان است. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، حسن جهانیان ضمن اعلام این خبر درباره آخرین وضعیت راه های استان اظهار داشت: تردد در تمامی این مسیرها با رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه بارش برف در این محورهای استان از روز گذشته شروع شده ، تصریح کرد: عملیات ‌راهداری و برف روبی جاده ها با حضور به موقع راهداران از دقایق اولیه بارش برف شروع شد. این مسئول با اعلام اینکه اکیپ‌های راهداری در مسیرهای اصلی و فرعی استان با تجهیزات کامل حضور دارند، خواستار همراهی رانندگان و مسافران در زمان بارش برف و باران در محورهای استان شد. جهانیان در خاتمه گفت: مسافران و رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات اصلی زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است