Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دفتر دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در خبری اعلام کرد: در نامه ای که از سوی دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بزرگترین تشکل سیاسی جوانان کشور خطاب به کمیسیون ماده 10 قانون احزاب وزارت کشور تنظیم و صادر شده است از وزارت کشور خواهان صدور مجوز قانونی برای تجمع اعتراض امیز در خصوص افزایش بی رویه قیمت بنزین و بروز ناآرامی در کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آریا؛ در این نامه به بی تدبیری دولت در رفع مشکلات اقتصادی و ساماندهی اوضاع داخلی کشور پرداخته شد و از حسن روحانی خواستار استعفای رئیس جمهوری شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمعیت جوانان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نساء (اولین کانون فرهنگی تبلیغی جوانی جمعیت) با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور مادران و زنان نخبه با محوریت نقش ایشان در جوانی جمعیت کشور صبح امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین در گالری فکه موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

این جلسات با گفتمان دوستدار مادر و کودک سعی بر حمایت مادران با حضور کودکان‌شان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.

در حاشیه این کارگاه‌ها گفتگوهای تدتاکی توسط مهمانان ویژه با مخاطبان جلسه از جمله مادران چند فرزندی، کنشگران جمعیت و صاحب نظران حوزه کتاب صورت گرفت که بسیار مورد توجه مخاطبین دوره بود.

در باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت به زبان مادری کارگاه‌ها با چهار موضوع ابر بحران ریشه‌یابی و جریان شناسی پیری جمعیت، جوان شدن جمعیت، فرزندآوری و خانواده خوش جمعیت خانواده سه فرزندی با حضور سمیرا فتح اللهی راهبر باشگاه کتابخوانی و کنشگر جوانی جمعیت برگزار شد.

دوره‌های جوانی جمعیت با حمایت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به طور سلسله جلسات پنج شنبه‌های هر ماه در گالری فکه موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6081798 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ صادق
  • تجمع بزرگ مهاجران ساکن در یزد در حمایت از عملیات وعده‌ی صادق
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار