Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه از صبح شنبه ۲۵ آبان ماه بارش برف شدیدی همزمان با ساعات پیک ترافیک در تهران آغاز شد، اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی بارش برف پلیس و همکاران ما در شهرداری مشغول خدمت‌رسانی به مردم شدند اما بارش برف در برخی مناطق به قدری شدید بود که تلاش ما برای عبور و مرور جوابگو نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ترافیک سنگینی از میدان ونک تا تجریش، جنوب به شمال شریعتی از پل قیطریه تا میدان قدس و جنوب به شمال بزرگراه چمران مشاهده می‌شود. همچنین خیابان کامرانیه و خیابان باهنر در حال حاضر غیرقابل تردد هستند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند، گفت: رانندگان حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

کد خبر 463519 برچسب‌ها ترافیک - شهری پلیس راهور - شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک شهری پلیس راهور شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران است.

تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

کد خبر 6082839 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد روان محورهای شمالی/ ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز