Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستوده از اجرای اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان مجازی بسیج در گیلان خبر داد و گفت: هیچ‌گونه محدودیت سنی برای شرکت در این رویداد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سجاد ستوده»  امروز (شنبه، 25 آبان ) در نشست خبری«نخستین رویداد استارت‌آپی» با اصحاب رسانه در رشت اظهار کرد: برای اولین بار در سطح استان گیلان، رویداد تولید محتوای دیجیتال ویژه فعالان مجازی بسیج طراحی شده و اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این رویداد از 2 تا 4 آذر همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس بسیج برگزار می‌شود گفت: ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی استعدادهای بسیجیان در حوزه فناوری‌های دیجیتال، تولید محتوای فاخر در موضوعات دیجیتال، تکنولوژی‌های جدید و همچنین حمایت از ایده‌های خلاقانه فعالان فضای مجازی از اهم اهداف این رویداد است.

 

وی ادامه داد: هدف این رویداد آشنایی با ایده‌ها و تیم‌های قوی از نیروهای ارزشی گیلان بوده و این رویداد بستری را فراهم خواهد کرد که هیچ ایده‌ای در استان به جز اینکه در این رویداد شرکت کنند، فعال نباشد.

 

ستوده اذعان کرد: جهت‌دهی به توانمندی و تخصص فنی فعالان بسیجی در حوزه انیمیشن، اپلیکیشن و نرم‌افزار و بازی‌های اندوریدی از دیگر اهدافی است که از 2 آذر در این رویداد آغاز می‌شود و تیم‌های پذیرفته‌شده ۴۸ ساعت فرصت داشته موضوعاتی که به‌صورت آنلاین به آنان اعلام می‌شود را تولید و ارائه دهند.

 

«محمود درخشان» نیز در این نشست اظهار کرد: پرداختن به ایده‌های خلاقانه با هدف ایجاد کسب و کار در عرصه بسیج و فراهم کردن بستر برای حمایت از ایده‌های خلاقانه اقتصادی با جذب مخاطب از اهم اهدافی است که در این رویداد دنبال می‌شود.

 

نماینده مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ثبت‌نام در این رویداد از روز گذشته(جمعه، ۲۴ آبان) آغاز شده است گفت: ثبت نام تا ۲۷ آبان ادامه دارد و هر تیم متشکل از حداقل سه فرد توانمند در حوزه‌های مربوطه است.

 

وی ادامه داد: ابتکار و کیفیت داشتن ایده‌ها از نکات مهم شرکت در این رویداد است و افراد پذیرفته شده رأس ساعت 9 صبح دوشنبه(4 آذر) محصولاتشان را در برابر داوران متخصص جهت بررسی ارائه خواهند داد.

 

درخشان تصریح کرد: هیچ‌گونه محدودیت سنی برای شرکت در این رویداد وجود ندارد در حال حاضر این رویداد مختص آقایان برگزار می‌شود.

 

نماینده مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: مهمانان کشوری در این همایش به‌صورت ویدیو کنفرانس شرکت می‌کنند و آدرس Event.gilshamsa.com و آیدی Gilevent در شبکه‌های اجتماعی و همچنین شماره تماس 09300577058 از جمله راه‌های ارتباطی برای شرکت در این رویداد است.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت اردبیل اصفهان شیراز وحدت پیامبر اکرم ص نماز جمعه کسب و کار فضای مجازی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل

تین نیوز

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با همکاری شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، این رویداد با هدف ارائه چالش ها و نیازهای فناورانه صنعت حمل و نقل کشور در دو بخش کار پژوهشی و همچنین خدمات و محصولات اولیه برنامه ریزی و برگزار می شود

رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل به منظور ایجاد بازوهای تحقیقاتی و اجرایی وابسته به این صنعت ،ارائه خدمات و محصولات منطبق با زنجیره ارزشی صنعت حمل و نقل، استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه جهت برطرف سازی چالش های موجود در صنایع، استفاده از ظرفیت های علمی و ایده های نوآور دانشجویان دانشگاه جهت ایجاد کسب وکار ، ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری و ایجاد بستری برای انجام تحقیقات مرتبط با گسترش و توسعه پایدار صنعت حمل و نقل کشور برنامه ریزی شده است.

مخاطبان رویداد:

صاحبان ایده، استارتاپ، شرکت های خلاق و دانش بنیان و علاقه مندان حوزه حمل و نقل ( با اولویت پذیرش ایده های ارسالی اعضای دانشگاه تهران )  

تاریخ برگزاری رویداد:

4 اردیبهشت 1403 ساعت 9:30 الی 12

مشاهده متن کامل فراخوان و ثبت نام در رویداد:

https://utstpark.ir/reverse-pitch-transportation/

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88220700 الی 4 داخلی 185 و 151 تماس حاصل نمایند.


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی«کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود