Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات کیک بوکسینگ آذربایجان‌غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۵۰۰ ورزشکار از هفت شهرستان سردشت، پیرانشهر، میاندوآب، نقده، مهاباد، سلماس و بوکان در سالن تخصصی بوکس بوکان برگزار شد.

«بفرین محمودی» ادامه داد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان و در مجموع تیمی شهرستان بوکان به مقام نخست دست پیدا کرد و تیم‌های سلماس و سردشت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از مسابقات نفرات برتر هر وزن به عنوان نماینده بانوان استان برای شرکت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: در مجموع ۴۰ ورزشکار در هر چهار رده سنی به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

کیک‌ بوکسینگ به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی رزمی، ترکیبی از کاراته، موی‌تای و بوکس غربی است؛ به طور کلی هدف از تمرین‌های کیک بوکسینگ دفاع از خود و به دست آوردن آمادگی جسمانی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بوکان ورزشی - رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بوکان ورزشی رزمی آذربایجان غربی بوکان ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نایب رییس بانوان هیئت کارته استان همدان گفت: در این پیکار‌ها ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته کا به مدت ۶ روز در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

افسانه باقری افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان از امروز آغاز و تا ۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این رقابت ها، یکصد داور ملی و بین‌المللی قضاوت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان