Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:58:50 GMT

قرارداد میشو با شاهین شهرداری بوشهر امضا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۳۳۸

قرارداد میشو با شاهین شهرداری بوشهر امضا شد

میشو کریستیچوویچ، سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، پس از انجام مذاکرات نهایی با سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه، میشو کریستیچوویچ قرارداد رسمی خود را با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری شاگردان کریمیان مقابل امیدهای شاهین شهرداری بوشهر

کریستیچوویچ سابقه سرمربیگری در تیم‌های مس کرمان، مس رفسنجان و همچنین مربیگری در تیم‌هایی از کشور کرواسی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال تیم فوتبال شاهین بوشهر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است

به گزارش همشهری آنلاین مسابقات لیگ برتر وارد مرحله بسیار حساسی شده و همان‌طور که انتظار می‌رفت حواشی هفته‌های تقریبا پایانی لیگ بیشتر از هر زمان دیگری توجهات را به خود جلب کرده است. استقلالی‌ها اعتقاد دارند برخی دوست ندارند این تیم قهرمان لیگ شود و از این رو سنگ‌اندازی می‌کنند. در سوی دیگر پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی می‌کنند در فضایی آرام به مسیر خود ادامه دهند. اما مشکل اصلی اوسمار و شاگردانش شرایط بد مالی باشگاه پرسپولیس است که باعث شده آنها مدام به این مساله اعتراض داشته باشند. دو تیم دیگری هم که انتظار می‌رفت تا پایان فصل در کورس قهرمانی بمانند درگیر مشکلات داخلی خود شده‌اند و حالا باید برای رتبه سومی رقابت داشته باشند. در این بین تراکتور با خمز قطع همکاری کرد اما سپاهان همچنان با مورایس و حواشی اطرافش مماشات می‌کند. بعید نیست با ادامه همین روند نتیجه‌گیری سپاهان مدیران این باشگاه هم با سرمربی پرتغالی خود قطع همکاری کنند. به هر شکل رقابت در هفته‌های پایانی لیگ برای قهرمانی بین سرخابی‌ها خواهد بود. به بهانه حساسیت بالای بازی‌های لیگ و حواشی آن بد ندیدیم با محسن عاشوری، پیشکسوت قرمزها گفت‌وگویی داشته باشیم. او در صحبت با «فرهیختگان» به نکات جالبی اشاره داشت که در ادامه می‌خوانید.

به‌عنوان اولین سوال مسابقات لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظر می‌رسد متاسفانه سمت‌وسوی فوتبال ما که ویترینش لیگ برتر است، بیشتر از اینکه در جهت پیشرفت در کیفیت فوتبال و امکانات قرار بگیرد، تحت‌تاثیر مسائل حاشیه‌ای و جانبی قرار دارد. البته دلایل و مشکلات زیادی باعث رقم خوردن این حواشی شده است. شاید اگر زودتر از اینها کمک‌داور ویدئویی وارد فوتبال ایران شده بود بخشی از این حواشی را نداشتیم.

اگر بخواهیم از لحاظ کیفی به مسابقات لیگ بپردازیم چه تیم‌هایی را بهتر از بقیه دیده‌اید؟
از نظر اول پرسپولیس، از این جهت که این تیم ثابت کرده نه‌تنها امسال، بلکه در ۸ سال گذشته ثبات خوبی داشته و در شرایط فعلی هم در بهترین فرم خود به سر می‌برد. تیم‌هایی مثل ملوان، آلومینیوم، ذوب‌آهن، گل‌گهر و شمس‌آذر با توجه به هزینه‌هایی که کرده‌اند و بودجه‌ای که داشته‌اند نتایج و نمودار خوب و قابل‌دفاعی در لیگ داشته‌اند. تیمی مثل سپاهان با وجود اینکه در نقل و انتقالات تابستانی خریدهای خیلی‌خوبی داشت و با توپ پر وارد بازی‌های شد، عجیب بود که یکباره دچار تغییرات مدیریتی شده و فکر کنم همه مشکلات دیگر این تیم از آن زمان به بعد آغاز شود. در تعطیلات نیم فصل هم به نظر این تیم نتوانست نقاط ضعف خود را با خریدهای خوبی پوشش دهد و ضربه‌اش را هم خورد. یکی دیگر از تیم‌های خوب لیگ تراکتور است که نمی‌دانم چرا آنها هر چند وقت یک بار دچار نوسان می‌شوند و نتایج عجیبی می‌گیرند. استقلال هم در این فصل به همراه پرسپولیس جزء مدعیان لیگ بوده اما از لحاظ کیفی انصافا پرسپولیس تیم به‌مراتب بهتری است و فوتبالی زیبا و شناوری را ارائه می‌دهد. به‌خاطر همین اعتقاد دارم درنهایت پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد و شایسته‌ترین تیم برای کسب این عنوان است.

پرسپولیس در نیم فصل دوم با اوسمار تیم بهتری شد یا بازیکنان جدید تاثیر بسزایی در این تیم داشتند؟
در اینکه اوسمار مربی توانمند و شایسته‌ای است شکی وجود ندارد. اگر غیر از این بود تردید نکنید که یحیی گل‌محمدی برای سال دوم با این مربی همکاری‌اش را ادامه نمی‌داد. اما واقعیت امر این است که یکی از مشکلات عمده پرسپولیس در نیم فصل اول کمبود مهره تاثیرگذار در چند پست مهم بود. از این جهت که این تیم در خط حمله نتوانست در ابتدای فصل خودش را خوب تقویت کند و در اوایل مسابقات نیز بازیکنان مهمی چون پورعلی گنجی، سلمانی و در یکی، دو مقطع طولانی وحید امیری را از دست داد. قابل‌پیش‌بینی بود پرسپولیس با جذب چند بازیکن شرایط بهتری را در نیم فصل دوم پیدا کند که این اتفاق رخ داد و نفرات جدید این تیم بسیار تاثیرگذار ظاهر شده‌اند. از نظر من ۴ بازیکن با کیفیت یعنی افزایش ۴۰ درصد توان تیم که به‌خوبی آن را در پرسپولیس حس می‌کنیم.

در چنین شرایط تمدید قرارداد با اوسمار باید در این مقطع انجام گیرید یا تابستان زمان مناسب‌تری است؟
به نظر من الان کمی زود است که بخواهیم اوسمار را بهترین گزینه برای فصل بعد بدانیم و شاید بهتر باشد باشگاه تمرکز او را در این مقطع برهم نزده و همه‌چیز را به پایان فصل موکول کند. مربیان جوانی مثل اوسمار زمان بیشتری برای اثبات توانایی یا عدم توانایی خود نیاز دارند و به این خاطر باشگاه تابستان در مورد سرمربی فصل آینده تصمیم بگیرد بهتر است.

در مورد تمدید قرارداد بازیکنان چطور، رضا درویش اعتقاد دارد در تابستان با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده مذاکره کنند بهتر است تا اینکه الان بخواهند به این مساله بپردازند؟
در فوتبال حرفه‌ای این حرف زیاد معقول نیست. شاید بهتر باشد مدیریت باشگاه پرسپولیس و بازیکنان برای تمدید قرارداد در همین مقطع به شکلی به توافق برسند و این مساله به پایان فصل موکول نشود. مدیریت چنین مسائلی در باشگاه‌های بزرگ خیلی مهم است.

در خارج از ایران که اقامت دارید حتما در جریان هستید که مسائل حاشیه‌ای در لیگ برتر کشورمان بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید. مخصوصا اظهارنظر برخی مربیان و بازیکنان در پایان بازی‌ها و همچنین بیانیه‌هایی که باشگاه‌ها علیه یکدیگر صادر می‌کنند.
متاسفانه در فوتبال ایران نوعی از هوچی‌گری و لمپنیسم روزبه‌روز رشد کرده و باعث دلزگی هواداران از فوتبال کشورمان می‌شود. امیدوارم روزی به‌جای این رفتارها و بیانیه‌ها به‌صورت واقع‌بینانه و جسورانه در رفع نقاط ضعف فنی و تشکیلاتی همت کنیم. در فوتبال امروز دنیا آنقدر کارهای تاکتیکی جذاب، رفتارهای حرفه‌ای و جوانمردانه درکنار صحبت‌های تکان‌دهنده و جذاب را از سوی مربیان بزرگ می‌بینیم که همه آنها می‌توانند برای مربیان، بازیکنان و دیگر عوامل تیم‌ها کلاس درس باشد.

کد خبر 844803 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • امضا قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده
  • شکایت مهدی رحمتی از فولاد!
  • جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است
  • پیشنهاد یک تیم پرتغالی به رونالدو برای فصل آینده