Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد رضا عرب احمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: نیرو‌های راهداری در شبانه روز گذشته به ۴۳ خودرو گرفتار در برف در محور‌های حوزه شهرستان‌های دامغان و مهدیشهر امداد رسانی کردند.

او افزود: هم اکنون محور‌های مواصلاتی استان سمنان باز است و ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش در راهدارخانه‌ها آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از مردم خواست قبل از سفر خودرو‌های خود را به سیستم گرمایشی و زنجیرچرخ مجهز کرده و برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام / م

ضرورت تجهیز نمودن خودروها به سیستم گرمایشی وزنجیر جرخ در جادها  استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان