Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@17:40:39 GMT

جذب نیرو در شهرداری زنجان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۴۴۰

جذب نیرو در شهرداری زنجان ممنوع است

شهردار زنجان گفت: جذب نیرو در شهرداری ممنوع است و هرگونه جذب هم با تأیید وزارت کشور انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسیح‌الله معصومی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در ارتباط با فعالیت شهرداری‌ها، همواره مورد بحث بوده است، جذب نیرو است، موضوعی که حتما باید با ابلاغ و تأیید وزارت کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه از سنوات گذشته جذب نیرو در شهرداری ممنوع شده است، اضافه کرد: شهرداری زنجان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری زنجان اخیرا تنها در سازمان آتش‌نشانی جذب نیرو داشته است، گفت: آزمون این سازمان نیز مستقیما ارتباطی به شهرداری نداشت و نمایندگان شورای اداری آن را برگزار کردند.

معصومی با اشاره به کارگران فصلی جذب شده نیز اظهار کرد: شهرداری همواره در فصول کاری یک سری کارگران فصلی ۸۵ روزه را جذب کرده و از ظرفیت آن‌ها برای اداره فضای سبز استفاده می‎کنند این افراد افراد فقط کارگر شهرداری هستند و استخدام نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه اخیرا نیز تعداد نیرو به صورت فصلی برای انجام امور عمرانی به کار گرفته شده است، گفت: این افراد کارگر و بنا و گچ‌کار هستند که قرار است امور حوزه عمرانی را در قالب زیباسازی ایستگاه‌های اتوبوس، پیور کردن و ... را انجام دهند که البته قرارداد آن‌ها رو به اتمام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه برخلاف تصور عموم جذب نیرو در شهرداری به این راحتی نیست، اضافه کرد: اگر هم اتفاقی در این باره بیافتد باید با مجوز وزارت کشور و از طریق آزمون باشد. 

کد خبر 397035

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری مشارکت شهروندان شهرداری زنجان استخدام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • پله‌های برقی تهران بالاخره نونوار می‌شود
  • نصب ۶۰ دستگاه پله برقی در سه ماه آینده
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان