Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@00:15:14 GMT

تصادف مرگبار اتوبوس با موتورسیکلت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۳۴۸۳

تصادف مرگبار اتوبوس با موتورسیکلت در اصفهان

تصادف یک اتوبوس مسافربری با موتورسیکلت در محور "بوئین-الیگودرز" مرگ 2نفر را رقم زد. سرهنگ "حسین پور قیصری" رئیس پلیس راه استان  اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تصادف یک اتوبوس مسافربری با موتورسیکلت در محور "بوئین-الیگودرز" بلافاصله گشت پلیس راه "دامنه" به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


---

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی راکب و سرنشین موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده فوت شدند، بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه تغییر ناگهانی مسیر توسط موتورسیکلت اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از عجله و شتاب اکیدا خودداری شود.#پلیس

 بیشتر بخوانید/تصادف مرگبار پژو با مینی بوس

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با تلاش عوامل ستاد مدیریت بحران یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد.

علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 747345

دیگر خبرها

  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • آبگرفتگی محور خوروبیابانک به سمت انارک و نایین + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران