Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به تحریم‌کنندگان رجوع نمی‌کنیم چون رزق ما دست آنها نیست و اگر ایمان و تقوا را سرلوحه خود قرار دهیم برکات خدا از آسمان و زمین نازل می‌شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم پایانی نهمین دوره مسابقات قرآن و مفاهیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمعه شب در مشهد گفت: آیا تحریم کنندگان می توانند از نزول برکات الهی از آسمان جلوگیری کنند؟ ما می دانیم که حتی به اندازه ذره ای نباید به دشمن تکیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چرا برای گشایش رزق سراغ دشمنان خدا برویم؟، گفت: آنها که بیش از حد کارتن خواب دارند نمی‌توانند برای ما گره گشایی کنند. ما باید سراغ خود خدا برویم.

اهم اظهارات فرمانده سپاه پاسداران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*تجربه ۴۰ سال انقلاب اسلامی به ما نشان می‌دهد وقتی آیات قرآن را روی صحنه زمین جاری کردیم به هر چه خواستیم رسیدیم و از هر گردنه پرفراز و نشیبی عبور کردیم. به فضل الهی صاحب قدرت، عظمت و اقتدار هستیم.همه عظمت ما از اسلام است چنان که امام علی(ع) فرمود اگر قومی لباس جهاد را از تن خود خارج کنند خدا لباس ذلت را بر تن آنها می پوشاند.

*وقتی در برابر دشمن قرار می‌گیریم او در ظاهر بزرگ است و ما هم چشم های خود بر روی قدرت آنها نمی بندیم چنانکه مقام معظم رهبری فرمودند دشمن را دست کم نگیرید اما وقتی که با نگاه امام(ره) و رهبری و با جهان‌بینی الهی و نگاه از زاویه حکمت های وحیانی که رهبران ما به موضوع قدرت و دشمنان خدا دارند به دشمن نگاه می کنیم آرام می گیریم.

*فرمول غلبه در قرآن به ما یاد می دهد که از دشمن هراسی نداشته باشیم و می دانیم که اگر دین خدا را یاری کنیم او نیز ما را یاری می کند و در این ۴۰ سال با همین قدرت و ایمان به میدان رفته ایم.

*هر کجا که رفته‌ایم پاسداران ما در کمین دشمنان با اقتدار از امنیت، عزت، اقتدار و کرامت این مرز و بوم در برابر قدرت‌های شیطانی دفاع می‌کنند و راه را بر دشمنان خدا بسته اند و همانند صخره‌های کوه در برابر آنها ایستاده اند و اجازه نمی‌دهند چشم ناپاکی به حریم این سرزمین الهی نگاه کند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبداله حاجی صادقی امروز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) اظهار کرد: امت و امامت دو پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند و این دو عنصر بعنوان مکمل یکدیگر موجب موفقیت می‌شوند و انقلاب اسلامی نیز با این رویه به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: دشمن از انقطاع امامت و امت عاجز است و آنان علاوه بر این دو رکن اندیشه‌ها را آماج قرار داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی ابراز کرد: امروز دین و حجاب نیز در موازات تهاجمات اندیشه‌ای آماج دشمنان می‌باشند.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی همچون ایالت متحده آمریکا، رژیم صهیونسیتی و غربی‌ها از لحاظ جغرافیایی تهدیدی برای انقلاب اسلامی ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: جهاد اقتصادی در بطن جهاد تبیین واقع شده است و این دو بر یکدیگر متاثر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی اذعان کرد: باید با دید کلان‌تری به ناهنجاری‌های جامعه بنگریم و دین نیز بعنوان هدف اصلی دشمن از اهمیت والایی برخوردار است.

وی ضمن تجدید از آثار پژوهشگاه امام صادق (ع) گفت: این پژوهشگاه باید ارتقا یابد و اقدامات محتوایی آن توسعه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: پژوهشگاه امام صادق (ع) می‌بایست با سایر مجموعه‌های سپاه تعامل و هم افزایی ایجاد کند و بیشتر باید در موضوعات پژوهشی متمرکز باشد.

کد خبر 6085705

دیگر خبرها

  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی
  • عزت ایران با ایمان
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • ۶۷ معتاد متجاهر و کارتن‌خواب در شهریار راهی کمپ شدند
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است